photo_5273948140316856680_y
Аспірант кафедри маркетингу успішно захистив звіт з асистентської практики

     На кафедрі маркетингу відбувся захист звіту з асистентської практики здобувача третього рівня вищої освіти Євгенія ВЛАДІМІРОВА. Практика проходила в межах підготовки доктора філософії зі спеціальності 075 «Маркетинг», а її метою було формування реального досвіду викладання та підготовки навчальних матеріалів.      Під час асистентської практики аспірант провів комплекс робіт: підготовив та прочитав дві […]

Маркетологи долучилися до Дня проєктного менеджменту

Викладачі та здобувачі кафедри маркетингу взяли участь у заході, присвяченому Дню проєктного менеджменту, де обговорювалися сучасні підходи до управління командами, грантами та соціальними ініціативами. У програмі прозвучали доповіді на теми проєктного та грантового менеджменту в неприбутковому секторі України, особливостей формування бюджетів, прозорості у фінансових процесах і важливості комунікації з донорами.

HEI-TRAIN: маркетологи ТДАТУ долучилися до розвитку підприємницької освіти в Європі

5 листопада команда Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного взяла участь у стартовій зустрічі міжнародного проєкту HEI-TRAIN (HEI Transformation for Entrepreneurship and AI-Driven Innovation), що відбулась у місті Бохум, Німеччина. Ця ініціатива об’єднала університети з Литви, Німеччини, Італії, Латвії та України задля розвитку підприємництва, інновацій та штучного інтелекту у вищій освіті.

Здобувачі кафедри маркетингу відвідали захід про видатні родини України

Здобувачі кафедри маркетингу долучилися до пізнавального заходу, організованого університетською бібліотекою, присвяченого темі «Видатні українські династії і їхній внесок у розвиток України».

Викладачі та здобувачі кафедри маркетингу занурилися в сучасні тренди email-комунікацій

Викладачі та здобувачі кафедри маркетингу ТДАТУ долучилися до онлайн-конференції «Inbox Boost. Залучай. Утримуй. Зростай», присвяченої найактуальнішим тенденціям у сфері email- і месенджер-маркетингу. Подія зібрала фахівців, які поділилися практичним досвідом побудови ефективних комунікацій із клієнтами, підвищення конверсій і розвитку лояльності аудиторії.

Аспіранти та викладачі кафедри маркетингу завершили навчання з CRM-систем Creatio

Сьогодні аспіранти та викладачі кафедри маркетингу ТДАТУ завершили навчання з впровадження CRM-систем у маркетингових процесах. Заключний модуль був практичним заняттям, присвяченим роботі з платформою Creatio – сучасним інструментом для управління клієнтськими відносинами, продажами та бізнес-аналітикою.

photo_5188483930414774241_y
Викладачі та здобувачі кафедри маркетингу долучилися до написання Національного диктанту єдності

     27 жовтня 2025 року викладачі та здобувачі кафедри маркетингу Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного приєдналися до щорічної події – написання Національного диктанту єдності. Захід традиційно об’єднав українців по всьому світу навколо спільної мети – плекання українського слова та підтримка мовної єдності нації.

photo_5467843184760583950_x
Вітаємо з Днем маркетолога

Шановні викладачі та здобувачі кафедри маркетингу!   Щиро вітаю вас із Днем маркетолога! Це свято людей, які бачать світ не просто через рекламу чи тренди, а через бажання зробити його цікавішим і зрозумілішим. Маркетолог – це творець ідей, дослідник людей і справжній стратег. Ви вмієте знайти сенс у звичайних речах, побачити можливості там, де інші […]

photo_5467843184760583864_y
Свято маркетологів: креатив, емоції та командний дух

       До Дня маркетолога здобувачі 4 курсу спеціальності «Маркетинг» організували яскраве онлайн-свято для всієї кафедри маркетингу. У теплій, дружній атмосфері здобувачі та викладачі провели спільний захід, який перетворився на справжню сімейну подію під гаслом «Маркетинг – як сімейна пригода».        Програма заходу була насичена і неформальною. Учасники взяли участь у грі […]

photo_5467843184760583924_y
Маркетологи долучилися до конференції «EDU 2025»

      Викладачі кафедри маркетингу відвідали онлайн-конференцію «EDU 2025: розширюємо можливості», присвячену майбутньому освіти, сучасним технологіям та ролі маркетингу в освітніх продуктах.       Під час події обговорювали ключові тенденції розвитку освітнього бізнесу, впровадження штучного інтелекту в навчання та формування унікальної цінності освітніх проєктів.       Однією з центральних тем стала економіка […]