Маркетологи в ТДАТУ постійно шукають шляхи поєднання теоретичних знань здобутих в університеті та практичного досвіду фахівців. Завдяки підтримці Українського бізнес-проекту розвитку плодоовочівництва студенти четвертого курсу у рамках вивчення дисциплін «Аграрний маркетинг» та «Маркетингові дослідження» відвідали компанію, що спеціалізується на професійному наданні консультативних послуг для фермерів України та ближнього зарубіжжя.
Саме з метою ознайомлення з діяльністю компанії, яка працює на міжнародному ринку, 14 жовтня студенти зустрілись із керівництвом Американської бізнес програми BRIDGES (БРІДЖЕС) в м. Київ. Програма була заснована в 2008 році та на сьогоднішній день сприяє розвитку українського агробізнесу за рахунок залучення сучасних американських технологій в сільське господарство нашої країни.
Завітавши до офісу БРІДЖЕС студенти були здивовані дружелюбною атмосферою, адже кожне робоче місце нагадувало домашній затишок. На дошці об’яв при вході красувався цікавий список «Дні народження», а на кожному куточку були написані доброзичливі побажання англійською мовою. Саме ці дрібниці дали зрозуміти, що в цьому офісі робота проходить не за звичною для місцевих мешканців системою.
З теплим чаєм та цукерками директор програми БРІДЖЕС к.е.н. Ліна Доценко зустріла гостей та розповіла про те, що компанія надає консультаційні послуги фермерам, а також організовує бізнес-поїздки до США з метою перейняття досвіду від провідних аграріїв. Ліна наголосила, що лабораторія тестування грунтів, що увійшла до складу програми у 2012 році, є однією з найсучасніших Американських лабораторій.
Найцікавішим для маркетологів стало те, що зі слів директора програми Ліни Доценко та голови відділу консультацій та досліджень, доктора економіки Володимира Коновальчука, на сьогоднішній день молоді спеціалісти мають багато можливостей задля того, щоб вдосконалювати власні знання та вміння за рахунок іноземного досвіду. Цьому можуть сприяти іноземні стажування та гранти на навчання закордоном. Студенти з цікавістю вели бесіду з Ліною та Володимиром щодо стану української економіки та зробили висновок, що задля її розвитку необхідне впровадження новітніх програм в усі сфери життя суспільства.
Страхова Карина, 41 МК