24 листопада 2021 на кафедрі маркетингу проведено перший  тур предметної олімпіади з дисципліни «Маркетингові дослідження». В олімпіаді приймали участь 9 студентів групи 31 МК +11 сМК спеціальності 075 «Маркетинг».
Учасники вирішували конкурсні завдання, які складалися з розв’язання практичних, теоретичних  та творчих завдань. Запропоновані завдання варіювалися і передбачали інтеграцію комплексу професійних знань, умінь та навичок зі спеціальності «Маркетинг».
За результати олімпіади визначені переможці
Призові місця розділили наступні учасники:
І місце –  Фірсова Олена  (група 31МК);
ІІ місце – Созанський Ростислав(група 31МК);
ІІІ місце  Байда Павло –  (група 31МК).
Олімпіада проведена з метою виявлення та розвитку обдарованої студентської молоді, сприяння реалізації її творчих здібностей; стимулювання творчої праці студентів та відбору студентів для участі у ІІ турі Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Маркетинг».
izobrazhenie_viber_2021-12-06_16-39-00-144 izobrazhenie_viber_2021-12-06_16-39-00-144 (1)
izobrazhenie_viber_2021-12-06_16-38-57-847