30 жовтня 2015 року у Центрі культури та дозвілля ТДАТУ відбувся святковий концерт, приурочений Дню маркетолога, котрий в Україні святкують 25 жовтня.

В нашому університеті цей день відзначається вже четвертий раз. Кожен рік велика сім’я маркетологів збирається разом та показує не лише власні таланти, але й інтелектуальні та творчі здібності, без яких неможливо стати гарним маркетологом.

Цього року кожна група отримала такі завдання:

  1. Підготувати рекламу спеціальності «Маркетинг».
  2. Створити нову емблему нашого університету.
  3. Зробити пародію будь-якого виду реклами задля отримання якісного результату.

Всі три конкурсні завдання оцінювали члени журі, яке складали:

  • Васильченко Олена Олегівна – заступник декана факультету економіки та бізнесу з організаційно-виховної роботи;
  • Воронянська Олена Владиленівна – начальник центру профорієнтації та довузівської підготовки;
  • Застрожников Андрій Григорович – керівник фермерського господарства «Таврида-Агро», доцент кафедри маркетингу;
  • Колеснікова Юлія – менеджер з реклами та зв’язків з громадськістю заводу «ТУРБОКОМ», випускниця спеціальності маркетинг.

Протягом всього свята присутні насолоджувались виступами талановитих студентів. Гості побачили композиції танцювального колективу під керівництвом студентки 52 МБМК групи Артеменко Катерини, східні танці у виконанні студентки 31 МК групи Крюковської Катерини, а також вокальні виступи Гриднєвої Дар’ї, Зануди Романа та Шматолохи Надії. Окреме музичне привітання підготували студенти групи 21 МК.

Разом із тим було окреме завдання, яке потрібно було виконати у глядацькому залі. Воно виявилось легким, бо потрібно було вгадати бренди за логотипами, зображення яких були незавершені. Справжні маркетологи завзято писали назви, але обмеження у часі все ж таки дозволили виявити найкмітливіших.

Важливим етапом свята стала посвята першокурсників у маркетологи. Посвята відбувається кожного року, але завдання, які потрібно виконати першокурсникам, змінюються кожного разу. Цього року досвідчені магістри провели для першокурсників позачергову сесію, яка була для них першою, але такою ж несподіваною та цікавою. Першокурсники проявили себе, як веселі та розумні студенти й надали відповіді на усі запитання загального характеру. Після цього першокурсники отримали зелені краватки з емблемою спеціальності «Маркетинг», що свідчило про те, що тепер вони є повноправними членами великої родини маркетологів в нашому університеті.

За підсумками всіх конкурсів отримали такі результати:

І місце – група 21 сМК;

ІІ місце – група 41 МК;

ІІІ місце – група 51 МК.

Наприкінці свята усі студенти вийшли на вулицю та усі разом замовили бажання, відпустивши у небо повітряні кульки із сподіваннями  на щасливе, мирне майбутнє та нескінченний потік ідей, які дуже потрібні маркетологам.

Страхова Карина, 31 МК група,

голова відділу журналістики ФЕБ

Фото Ганни Бовкун

z84C-L7EnMA Y3t4IEfIX2Q rSazyom3j8k

1NZ81iBEZlE

 

hfBWQBCjCx8 CLRkYYcAZpoT98d_aP6H602oKWbwabfOkyZgAKYgroxwwBuvS0Z9DtAtF2ZmKLBUEsHBBxpp39tk0F5ZmTliJ1UA