З 28 жовтня по 1 листопада 2024 року на кафедрі маркетингу відбулися відкриті лекції, організовані в рамках асистентської практики аспірантів-маркетологів. Четверо аспірантів презентували свої напрацювання для здобувачів ступеня вищої освіти за освітнім ступенем “Бакалавр”.
Тематика лекцій була спрямована на розширення професійного світогляду здобувачів та охоплювала ключові аспекти маркетингової діяльності:
• 28.10.24 о 14:45 Організація виставок та ярмарків – лектор Лавріненко С.І. в рамках теми дисертаційного дослідження «Маркетинг територій як фактор соціально-економічного розвитку регіону» та робочої програми дисципліни «Маркетингові комунікації»: практичні аспекти планування та проведення маркетингових заходів, ефективні способи залучення партнерів і клієнтів;
• 29.10.24 о 10:45 Маркетингові дослідження – лектор Хлівецький В.О. в рамках теми дисертаційного дослідження «Сучасні інструменти цифрового маркетингу на підприємствах з переробки плодово-ягідної продукції» та робочої програми дисципліни «Маркетинг»: аналіз методів збирання та обробки інформації, використання інструментів ринкової аналітики для прийняття бізнес-рішень;
• 30.10.24 о 10:45 Партизанський маркетинг і його види – лектор Тесленко М.В. в рамках теми дисертаційного дослідження «Маркетингова стратегія розвитку підприємств молочної галузі» та робочої програми дисципліни «Маркетингові інновації»: креативні й малобюджетні методи просування, що стають дедалі популярнішими в умовах високої конкуренції;
• 01.11.24 о 10:45 Маркетинг у туризмі – лектор Бордюжа С.О. в рамках теми дисертаційного дослідження «Маркетингові стратегії інноваційного розвитку підприємств ринку туристичних послуг» та робочої програми дисципліни «Маркетинг послуг»: особливості просування туристичних послуг, сучасні тренди та поведінкові моделі споживачів у цій галузі.
Попередній анонс лекцій оголошено 25 жовтня 2024 року (http://www.tsatu.edu.ua/mk/anons-vidkrytyh-lekcij-na-kafedri-marketynhu-v-ramkah-asystentskoji-praktyky-aspirantiv/ ). Інформацію було оприлюднено на офіційному сайті кафедри та в месенджерах, що дозволило зацікавити широке коло здобувачів вищої освіти.
Здобувачі освіти високо оцінили професійність доповідачів та актуальність обраних тем, що дали змогу поглибити їх знання у різних напрямах маркетингової діяльності.
Для аспірантів це була чудова можливість випробувати свої педагогічні здібності, отримати цінний зворотний зв’язок та відчути себе в ролі викладачів.
Кафедра маркетингу дякує аспірантам за проведені лекції та здобувачам усіх курсів ОС «Бакалавр» спеціальності Маркетинг за активну участь. Такі заходи надихають на подальший професійний розвиток і сприяють покращенню навчального процесу.




