Завідувачка кафедри маркетингу Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного (ТДАТУ) разом із командою менеджерів університету успішно пройшли відбір та стали учасниками Програми професійного розвитку академічних менеджерів. Цей проєкт реалізується Міністерством освіти і науки України у співпраці з Британською Радою в межах спільної ініціативи з Міжнародним банком реконструкції та розвитку «Удосконалення вищої освіти в Україні заради результатів» (UIHERP).

    Навчання за програмою розпочалося 2 квітня 2025 року та триватиме протягом чотирьох місяці. Воно має на меті зміцнення інституційної спроможності закладів вищої освіти шляхом розвитку компетенцій у галузях стратегічного управління, фінансового менеджменту, управління персоналом, інтернаціоналізації та впровадження інновацій. Програма включає серію інтерактивних тренінгів, лекцій та практичних семінарів, орієнтованих на отримання новітніх знань та інструментів для ефективного управління в освітньому середовищі.

    Протягом перших чотирьох днів команда ТДАТУ активно вивчала сутність прогромадського університету, питання роботи зі стейкхолдерами, принципи суспільного служіння університету, а також методи взаємодії та комунікації з громадою. Учасники брали участь у активних мозкових штурмах, виконували завдання у форматі командної роботи, а також працювали над розробкою власних проєктів, спрямованих на посилення зв’язків університету з громадськістю та покращення його суспільної ролі.

    Участь у цій програмі дозволить представникам ТДАТУ, зокрема викладачам кафедри маркетингу, отримати сучасні знання та практичні навички, що значно посилить ефективність управлінських процесів та сприятиме покращенню якості освіти в університеті. Очікується, що результати навчання позитивно вплинуть на підвищення конкурентоспроможності університету, сприятимуть більш ефективній реалізації стратегічних цілей та дозволять краще адаптуватися до сучасних викликів і можливостей освітнього простору.

    ТДАТУ активно підтримує участь своїх працівників у подібних освітніх ініціативах, що сприяє розвитку професійних компетенцій та відкриває нові можливості для міжнародної співпраці та академічного зростання.