Здобувачі спеціальності «Маркетинг» 1–4 курсів ТДАТУ долучилися до виступу Вікторії МАЛТИЗ, в.о. завідувачки кафедри управління персоналом і маркетингу ЗНУ, що відбувся в рамках молодіжного форуму «PROможливості». Подія зібрала активну студентську молодь та стала майданчиком для обміну досвідом, професійних інсайтів і сучасних підходів до розвитку особистого бренду.

      Під час свого виступу Вікторія МАЛТИЗ поділилася практичними рекомендаціями щодо просування фахівця у медіапросторі, побудови особистого бренду та роботи з аудиторією. Окрема увага була приділена темі SMM-маркетингу, створенню контенту різних типів, принципам взаємодії з потенційними клієнтами та алгоритмам формування ефективних креативів.

      Здобувачі мали змогу: почути реальні кейси з практики SMM-фахівця; ознайомитися з інструментами контент-стратегій; побачити приклади успішних форматів залучення аудиторії; дізнатися про тренди digital-маркетингу та особливості комунікації брендів.

      Особливий інтерес студентів викликали рекомендації спікерки щодо структури контенту: 40% інформаційного, 40% контенту, спрямованого на продаж, та 20% – на залучення аудиторії. Також здобувачі відзначили корисність частини виступу, присвяченої креативам, оферам та call-to-action елементам у рекламних матеріалах.

      Участь у заході дала здобувачам можливість отримати не лише теоретичні знання, а й побачити реальну практику роботи маркетолога. Для здобувачів-маркетологів ТДАТУ це стало додатковою мотивацією у формуванні професійних навичок та поглибленні інтересу до digital-маркетингу.