1.11.23 Відбулася зустріч на факультеті економіки і бізнесу з представниками кафедри менеджменту та публічного адміністрування: викладачами та здобувачами з завідувачкою відділу моніторингу якості освітньої діяльності Радмілою СКЛЯР. Було обговорено, що означає академічна доброчесність в процесі навчання чи досліджень, студенти, викладачі та науковці керуються, передусім, принципами чесності, чесної праці та навчання. Неприйнятним є плагіат, списування, несанкціоноване використання чужих напрацювань.
Метою було Забезпечення і підвищення якості освіти та освітньої діяльності, її відповідності стандартам вищої освіти та міжнародним стандартам, формування в університеті культури якості як основи конкурентоспроможності університету та його випускників.
Відділ моніторингу якості освітньої діяльності моніторинг якості освітніх програм займається
- моніторинг якості викладання навчальних дисциплін;´ моніторинг якості знань здобувачів вищої освіти;
- моніторинг опитування стейкхолдерів: здобувачів ВО,
- викладачів, роботодавців, випускників; дотримання норм академічної доброчесності
- моніторинг навчально-методичного забезпечення освітнього´ процесу
Для того, щоб запустити процес змін, потрібна взаємна довіра, повага, відповідальність, тривала і системна робота у вищих навчальних закладах. Потрібно формувати нові підходи до проведення наукової та академічної діяльності всередині академічної та університетської спільноти. Частіше показувати студентам, на якого майбутнього працівника чекають працедавці, на яку кваліфікацію та якість знань вони очікують і, що вони розраховують на дотримання принципу чесності від своїх співробітників.
Важливими є як формальні аспекти академічної культури (закони, нормативно-правові акти), так і неформальні (звички, традиції, неформальні практики) аспектів. Прозорість і підзвітність, імператив якості, академічна доброчесність, пошана до базових академічних цінностей свободи і діалогу мають увійти у кожний виш.
Можна ознайомитися, та знайти необхідну інформацію.
Дякуємо, пані Радмілі зате ,що дозволили доступно розкрити питання професійного розвитку – отримати відповіді, а також зробити змістовні висновки.
Інформацію підготувала к.е.н., доцент в.о.зав. кафедри менеджменту та публічного адміністрування Світлана ПЛОТНІЧЕНКО

