Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного активно розвиває міжнародні партнерства, спрямовані на забезпечення здобувачам нових освітніх та професійних перспектив.

11 грудня 2024 року відбулася зустріч викладачів і здобувачів ТДАТУ з представником Вищої школи управління охороною праці у Катовіцах (WSZOP) – спеціалістом з питань міжнародної співпраці пані Оленою Кощенко. Зокрема, в заході взяли участь викладачі кафедри економіки і бізнесу ТДАТУ і здобувачі спеціальностей 051 «Економіка», 076 «Підприємництво та торгівля» та 242 «Туризм і рекреація». Ініціатором зустрічі виступила проректор з науково-педагогічної роботи та міжнародного співробітництва ТДАТУ, доктор економічних наук, професор Дар’я Легеза.

Під час заходу було детально обговорено умови участі здобувачів ТДАТУ у програмі подвійного диплому з WSZOP. Серед ключових переваг програми можна виділити наступні:

  • Спрощений вступ: відсутність вступних іспитів для здобувачів ТДАТУ.
  • Мовна підготовка: надання безкоштовних курсів польської мови перед початком навчання.
  • Фінансова доступність: конкурентна вартість навчання – 750 євро за весь період навчання для здобувачів ТДАТУ.
  • Міжнародне визнання: можливість отримання диплому Європейського Союзу, який буде визнаний як в Україні, так і в країнах ЄС.
  • Гнучкість: можливість підготовки дипломної роботи українською мовою на базі ТДАТУ.
  • Оптимізація навчального процесу: два семестри аудиторних занять по три тижні, що дозволяє ефективно поєднати навчання в обох університетах.

Особливий інтерес викликали спеціальності, що пропонуються WSZOP, а саме: «Управління проєктами» та «Стратегічне управління підприємством». Ці напрямки відповідають сучасним потребам ринку праці та відкривають перед випускниками широкі можливості для професійної реалізації.

Важливою особливістю програми є те, що долучитися до неї можуть здобувачі ТДАТУ будь-якої спеціальності. Зарахування основних освітніх компонентів, здобутих в ТДАТУ, дозволяє ефективно поєднати навчання в обох університетах та мінімізувати необхідність повторного вивчення дисциплін.

5 4 (2) 3 (2) 2 (2)