12 листопада 2024 року, успішний фахівець у сфері маркетингу – Юлія КОЛЕСНІКОВА, провела для здобувачів вищої освіти практичну лекцію на тему «Майбутнє реклами: як працює маркетинг впливу».

Здобувачі освіти спеціальностей Економіка і Туризм, разом із здобувачами інших спеціальностей приймали участь у заході, організованому кафедрою маркетингу, який був орієнтований на розумінні можливостей сучасної реклами та маркетингових технологій на шляху просування різних брендів.

Під час лекції Юлія поділилася власним досвідом, розповіла, як інфлюенсери стають важливою частиною комунікаційних стратегій. Вона пояснила, як обирати правильних інфлюенсерів, які критерії важливі для оцінки їх ефективності та які методи співпраці з ними найбільш результативні.

Особлива увага приділялася сучасним тенденціям та інструментам маркетингу впливу, які набувають популярності в Україні та світі. Спікерка наголосила на важливості персоналізації та релевантності контенту для різних цільових аудиторій.

Важливим аспектом лекції стало обговорення етичних викликів у співпраці з міжнародними компаніями. Юлія розповіла, як обирати таких партнерів, які дотримуються моральних та етичних принципів у створенні рекламного контенту. Вона підкреслила важливість відповідальної реклами та підготовки брендів до прозорих комунікацій із споживачами.

Кафедра економіки і бізнесу вдячна організаторам заходу за дуже цікавий захід та практикоорієнтований підхід у викладанні інформації. Здобувачі освіти спеціальності туризм мали можливість розширити свої фахові компетенції та обізнаність в використанні сучасних інструментів реклами та маркетингу.

Рекл Рекл2 Рекл4 Рекл5 Рекл6 Рекл7 Рекл8