Вибіркові навчальні дисципліни є важливою складовою освітнього процесу, адже вони дозволяють здобувачам формувати власну індивідуальну освітню траєкторію. Такі курси спрямовані на поглиблення знань і розвиток професійних компетентностей, враховують сучасні тенденції ринку, потреби суспільства, роботодавців та особисті освітні інтереси студентів. Кожен здобувач має право самостійно обрати дисципліни зі сформованого каталогу, що дає можливість адаптувати навчання під майбутню професійну діяльність.

Частка вибіркових дисциплін у структурі освітньої програми становить не менше 25% від загального обсягу кредитів ЄКТС, передбачених для відповідного рівня вищої освіти. Процес вибору відбувається прозоро, з орієнтацією на потреби здобувачів та розвиток їх ключових компетентностей. Важливо ставитись до цього відповідально, адже обрані курси й отримані результати будуть зазначені у додатку до диплома.

22.10.2025 року для здобувачів освітньої програми «Підприємництво та торгівля» була проведена презентація вибіркових дисциплін, яку представила гарант освітньої програми, к.е.н., доцент Лариса Болтянська.

Під час презентації здобувачів ознайомили із силабусами вибіркових дисциплін, згрупованих за напрямами.

Перед здобувачами постало завдання визначити власний освітній вектор, адже вибіркові дисципліни сприяють формуванню конкретних фахових умінь та компетентностей, необхідних для роботи у сфері підприємництва, торгівлі, електронного бізнесу та управління торговельними процесами. Це дозволяє студентам розвивати критичне мислення, комунікабельність, навички прийняття рішень, організації бізнес-процесів та роботи з цифровими інструментами.

Гарант освітньої програми запропонувала здобувачам пройти онлайн-анкетування з метою визначення їх пріоритетів щодо вибору дисциплін на кожному курсі та надала рекомендації щодо формування індивідуальної освітньої траєкторії.

Результати вибору дисциплін будуть представлені на кураторських годинах, де куратори груп обговорять зі студентами остаточні освітні траєкторії та відповіді на організаційні питання.