Щорічно реалізація освітньої програми Туризм другого (магістерського) рівня вищої освіти завжди починається з її презентації. На кафедрі економіки і бізнесу 24 жовтня 2024 року гарант освітньої програми, д.е.н., професорка Ірина Колокольчикова презентувала освітньо – професійну програму для здобувачів денної та заочної форми навчання.

Гарант освітньої програми наголосила, що її головною метою опанування освітніх компонентів є підготовка компетентних фахівців туристичної галузі, здатних ефективно застосовувати теоретичні знання та практичні навички на високому професійному рівні. У програмі особливий акцент зроблено на розвитку спеціалізованих компетентностей, які дозволяють глибше розуміти сучасні тенденції у сфері туризму та успішно реалізовувати професійну діяльність.

Магістрантам було презентовано структурно-логічну схему, що ілюструє взаємозв’язки між освітніми компонентами та їх вплив на формування професійних і загальних компетентностей відповідно до Стандарту вищої освіти. Також представлено анотований зміст освітніх компонентів та показано, як вони сприяють досягненню запланованих результатів навчання.

В процесі конструктивного діалогу здобувачам був доведений механізм побудови індивідуальної освітньої траєкторії, що передбачає вибір студентами частини дисциплін відповідно до їх професійних інтересів і перспектив майбутньої кар’єри. Наголошено на важливості партнерської взаємодії між викладачами та здобувачами освіти, що є основою студентоцентрованого підходу.

Окремо підкреслено, що програмою передбачено глибоке вивчення особливостей геопросторової організація туристичного процесу, державного та регіонального управління в туризмі  та рекреації, місця туризму в стратегії сталого розвитку та відповідності її принципам, а також розвиток комунікативних навичок та інших Soft Skills, необхідних для професійної взаємодії та управлінської діяльності.

Наприкінці зустрічі гарант відповіла на запитання магістрантів, акцентувала увагу на спільній відповідальності всіх учасників освітнього процесу та активного залученнях студентів до вдосконалення й реалізації освітньої програми.