Навчальна практика для здобувачів вищої освіти 3 курсу факультету економіки i бізнесу по спеціальності 242 «Туризм» з дисципліни «Туроперейтинг» є невід’ємною складовою освітньо-професійної підготовки в сфері туризму. Вона є важливим етапом навчального процесу у вищому навчальному закладі з метою формування у здобувачів вищої освіти активного ставлення до здобуття високого рівня наукових i професійних знань, умінь i навичок для майбутньої практичної діяльності. Навчальна практика є практикою професійного спрямування, а саме основою уявлення про майбутню професію, вивчення професійних (фахових) функцій майбутніх обліковців у різних сферах господарського діяльності.

Метою проходження здобувачами вищої освіти навчальної практики є набуття практичних умінь i теоретичних навичок, закріплення універсальних i професійних компетенцій, набутих ними в процесі вивчення дисципліни «Туроперейтинг»

У результаті проходження навчальної практики здобувач повинен знати:

  • теоретичні основи i головні поняття туроперейтингу;

  • засади турагентського бізнесу та структуру туристського ринку;

  • особливості формування збутової мережі туроператорів;

  • специфіку i склад туристської індустрії;

  • особливості організації взаємодії між туроператором i турагентом;

  • механізм планування, проектування i просування турпродукту як основних видів діяльності туроператора;

  • принципи, умови ефективності та правила розробки програм туристичного обслуговування тощо.

 здобувач повинен вміти:

  • використовувати теоретичні основи туроперейтингу при дослідженні головних тенденцій в туристичній індустрії;

  • досліджувати туристський попит та пропозицію на туристичному ринку різних рівнів;

  • аналізувати головні фактори, які формують кон’юнктуру туристського ринку;

  • аналізувати сучасні тенденції турагентського бізнесу в Україні;

  • аналізувати процеси транснаціоналізації та глобалізації в міжнародному туроперейтингу тощо.

Під час проходження навчальної практики здобувачі мають набути наступних професійних навичок:

  • вміння вивчати потенційних споживачів, виявляти потребу в конкретних видах туристських послуг, що пропонуються відповідним світовим ринком та класифікувати ïx;

  • готовність орієнтуватися у світовій туристичній індустрії, розрізняти специфіку туристських послуг в залежності від ïx географії;

  • здатність сегментувати туристичний ринок та швидко реагувати на зміни ринкової кон’юнктури на ринках транспортних перевезень, розміщення i харчування та розваг;

  • вміння планувати, проектувати та просувати турпродукт, організовувати туристичні подорожі, програми перебування i обслуговування туристів;

  • прагнення до самореалізації, високої мобільності та професійного розвитку в галузі міжнародного туроперейтингу;

  • вміння розробити стратегію розвитку підприємства туристичної галузі в Україні, орієнтуючись на тенденції сучасного туристського ринку та потреби споживачів.

Силабус навчальної практики Туроперейтинг