Навчальна практика для здобувачів 1 курсу факультету економіки і бізнесу є невід’ємною складовою освітньо-професійної підготовки. Навчальна практика є важливим етапом навчального процесу у вищому навчальному закладі з метою формування у здобувачів активного ставлення до здобуття високого рівня наукових і професійних знань, умінь і навичок для майбутньої практичної діяльності в галузі управління та адміністрування. Навчальна практика є практикою професійного спрямування, а саме – основою уявлення про майбутню професію, вивчення професійних (фахових) функцій майбутніх фахівців у різних сферах туристичної діяльності.

Метою проходження здобувачами навчальної практики є набуття практичних умінь і навичок, закріплення універсальних і професійних компетенцій, набутих ними в процесі вивчення дисциплін «Вступ до фаху».

Завдання навчальної практики:

  • вивчення законодавчих актів, які регламентують правове поле діяльності туристичних підприємств у світі та в Україні;

  • розгляд загальних тенденцій розвитку туристичного бізнесу в світі, виділення особливостей та прогнозування перспективних напрямів;

  • оволодіння навичками складання переліку послуг туристичного підприємства та будови його організаційної структури;

  • розуміння суті туристичного маршруту, його розробки та економічного обґрунтування.

У результаті вивчення дисципліни здобувач повинен знати:

  • нормативну базу, яка впливає на формування та розвиток туристичного бізнесу в світі та в Україні;

  • систему організації роботи туристичних підприємств;

  • права та обов’язки фахівців з туристичної діяльності;

  • права та обов’язки туриста, як клієнта та споживча послуги;

  • види туристичних послуг, їх зміст та особливі відмінності;

  • інформаційні ресурси щодо дослідження розвитку туристичного руху в світі та в Україні;

У результаті проходження навчальної практики здобувач повинен вміти:

  • аналізувати розвиток туристичного бізнесу в світі, визначати країни – лідери по наданню туристичних послуг;

  • давати оцінку природно – ресурсному та соціально – культурному середовищі України з метою визначення видів туристичних послуг в залежності від регіональних та культурологічних особливостей;

  • складати посадову інструкцію фахівця з туристичної діяльності;

  • будувати організаційну структуру роботи туристичного підприємства в залежності від напряму діяльності та потреб ринку;

  • оцінювати та моделювати поведінку потенційного клієнта – замовника туристичних послуг;

  • розробляти перелік послуг туристичного підприємства;

  • розробляти та обґрунтовувати ефективність туристичних маршрутів.

Силабус практики “Вступ до фаху”