Навчальна практика для здобувачів 1 курсу факультету економіки і бізнесу є невід’ємною складовою освітньо-професійної підготовки. Навчальна практика є важливим етапом навчального процесу у вищому навчальному закладі з метою формування у здобувачів активного ставлення до здобуття високого рівня наукових і професійних знань, умінь і навичок для майбутньої практичної діяльності в галузі управління та адміністрування. Навчальна практика є практикою професійного спрямування, а саме – основою уявлення про майбутню професію, вивчення професійних (фахових) функцій майбутніх фахівців у різних сферах туристичної діяльності.
Метою проходження здобувачами навчальної практики є набуття практичних умінь і навичок, закріплення універсальних і професійних компетенцій, набутих ними в процесі вивчення дисциплін «Вступ до фаху».
Завдання навчальної практики:
-
вивчення законодавчих актів, які регламентують правове поле діяльності туристичних підприємств у світі та в Україні;
-
розгляд загальних тенденцій розвитку туристичного бізнесу в світі, виділення особливостей та прогнозування перспективних напрямів;
-
оволодіння навичками складання переліку послуг туристичного підприємства та будови його організаційної структури;
-
розуміння суті туристичного маршруту, його розробки та економічного обґрунтування.
У результаті вивчення дисципліни здобувач повинен знати:
-
нормативну базу, яка впливає на формування та розвиток туристичного бізнесу в світі та в Україні;
-
систему організації роботи туристичних підприємств;
-
права та обов’язки фахівців з туристичної діяльності;
-
права та обов’язки туриста, як клієнта та споживча послуги;
-
види туристичних послуг, їх зміст та особливі відмінності;
-
інформаційні ресурси щодо дослідження розвитку туристичного руху в світі та в Україні;
У результаті проходження навчальної практики здобувач повинен вміти:
-
аналізувати розвиток туристичного бізнесу в світі, визначати країни – лідери по наданню туристичних послуг;
-
давати оцінку природно – ресурсному та соціально – культурному середовищі України з метою визначення видів туристичних послуг в залежності від регіональних та культурологічних особливостей;
-
складати посадову інструкцію фахівця з туристичної діяльності;
-
будувати організаційну структуру роботи туристичного підприємства в залежності від напряму діяльності та потреб ринку;
-
оцінювати та моделювати поведінку потенційного клієнта – замовника туристичних послуг;
-
розробляти перелік послуг туристичного підприємства;
-
розробляти та обґрунтовувати ефективність туристичних маршрутів.
Facebook
Google+
Pinterest