Маркетингове ціноутворення

Спеціальність:
Маркетинг
СВО:
Бакалавр
Курс:
11сМК
3МК
Провідний викладач:
Шквиря Наталя Олександрівна

 

Мета курсу: формування системи теоретичних знань щодо розробки та реалізації маркетингової цінової політики, висвітлення питань ціноутворення на нові та традиційні товари та послуги, які виробляють і надають підприємства.

Завдання курсу – ознайомлення з теоретико – методологічною базою маркетингової цінової політики; оволодіння практичними вміннями та навичками маркетингового ціноутворення.

У результаті вивчення дисципліни студент повинен

Знати:

  • теоретичні засади та категоріальний апарат маркетингового ціноутворення підприємства;
  • систему цін та їх класифікацію в залежності від ознак, які покладені в основу групування;
  • методичні підходи до ціноутворення в системі маркетингу;
  • основні фактори маркетингового ціноутворення
  • методологічні підходи до розробки маркетингової цінової стратегії.

Вміти:

  • розробляти гнучку тактику та стратегію ціноутворення з урахуванням різнопланових факторів;
  • проводити аналіз чинників, які впливають на ціни;
  • розраховувати різні види цін;
  • проводити дослідження економічної кон’юнктури ринку та цінової динаміки;
  • застосувати методи визначення цінової еластичності.

Робоча програма з навчальної дисципліни “Маркетингове ціноутворення”

Перелік методичних вказівок для вивчення дисципліни “Маркетингове ціноутворення”

Підручники та посібники для вивчення дисциплини “Маркетингове ціноутворення”