Шквиря Наталія Олександрівна

Посада: Доцент кафедри маркетингу

Базова вища освіта: У 2004 році закінчила з відзнакою факультет Економіки та бізнесу Таврійської державної агротехнічної академії за спеціальністю «Економіка підприємства», кваліфікація за дипломом магістр з економіки підприємства
У 2014 році отримала другу вищу освіту в Полтавському університеті економіки і торгівлі, спеціальність «Маркетинг», кваліфікація за дипломом спеціаліст з маркетингу

Вчене звання: Доцент
В 2013році отримала вчене звання доцента кафедри «Маркетинг»

Науковий ступінь: Кандидат економічних наук
У 2009 році захистила дисертацію у спеціалізованій вченій раді південного філіалу Національного університету біоресурсів і природокористування України «Кримський агротехнологічний університет» та отримала науковий ступінь кандидат економічних наук кандидат економічних наук Спеціальність 08.00.04 - економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).

Email: n.shkvyria@tsatu.edu.ua

Ідентифікатори науковця:

Галузь наукових інтересів:

  • Розробка маркетингової стратегії підприємства
  • Маркетингова цінова політика підприємства

Досвід наукової та викладацької діяльності: В Таврійському державному агротехнологічному університеті працює з 2004р. на посаді асистента кафедри «Менеджмент та маркетинг», а з 2013 – на посаді доцента кафедри «Маркетинг».

Основні наукові праці

Наукові публікації

1. Шквиря Н.О., Сушич А.Г. Бізнес-модель підприємства з надання психологічних послуг. Збірник тез ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Сучасні ринкові підходи до створення інноваційних проектів малого та середнього бізнесу» учасників проекту «Норвегія-Україна. Професійна адаптація. Інтеграція в державну систему» (NUPASS) - Мелітополь: ТДАТУ, 2021. С.69-70.
2. Шквиря Н.О., Козолій О.В., Яценко В.О. Проект з виробництва домашніх напівфабрикатів. Збірник тез ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Сучасні ринкові підходи до створення інноваційних проектів малого та середнього бізнесу» учасників проекту «Норвегія-Україна. Професійна адаптація. Інтеграція в державну систему» (NUPASS) - Мелітополь: ТДАТУ, 2021. С.37-38.
3. Шквиря Н.О., Гирба В.В., Гирба А.А. Економічне обґрунтування відкриття торгових кіосків. Збірник тез ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Сучасні ринкові підходи до створення інноваційних проектів малого та середнього бізнесу» учасників проекту «Норвегія-Україна. Професійна адаптація. Інтеграція в державну систему» (NUPASS) - Мелітополь: ТДАТУ, 2021. С.27-28.
4. Шквиря Н.О., Балабанов О.Д., Попазов М.А. Економічне обґрунтування створення підприємства з виробництва паливних брикетів. Збірник тез ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Сучасні ринкові підходи до створення інноваційних проектів малого та середнього бізнесу» учасників проекту «Норвегія-Україна. Професійна адаптація. Інтеграція в державну систему» (NUPASS) - Мелітополь: ТДАТУ, 2021. С.13-14.
5. Шквиря Н.О. Обґрунтування вибору маркетингової товарної стратегії підприємства. Проблеми моделювання та управління: зб. матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, 19-20 листопада 2020р. Полтава. 2020. C. 230-233.
6. Шквиря Н.А. Лебедка А.А. Стратегический анализ внешней среды предприятия/ Н.А. Шквиря// Инновационный потенциал молодежи в современном мире: сб. материалов заочной научно-практической конференции (г. Гомель, 22 апреля, 2021 г.)
С. 82-83 - 2021

7. Шквиря Н.А. Лактіонов Е.Е. Совершенствование сбытовой стратегии предприятия/ Н.А. Шквиря// Инновационный потенциал молодежи в современном мире: сб. материалов заочной научно-практической конференции (г. Гомель, 22 апреля, 2021 г.)
С. 78-79 - 2021

8. Шквиря Н.А. Лещук А.К. Стратегический анализ маркетинговой среды предприятия/ Н.О. Шквиря// Инновационный потенциал молодежи в современном мире: сб. материалов заочной научно-практической конференции (г. Гомель, 22 апреля, 2021 г.)
С. 84-85 - 2021

9. Шквиря Н.А. Арестенко Т.В. Маркетингові дослідження поведніки споживачів готельних послуг/ Н.О. Шквиря, Т.В. Арестенко // Збірник наукових праць ТДАТУ імені Дмитра Моторного (економічні науки)
№ 1 (43) (С. 169-175) - 2021

10. Шквиря Н.А. Шквиря С.В. Определение стратегических направлений развития предприятия/ Н.А. Шквиря// Инновационный потенциал молодежи в современном мире: сб. материалов заочной научно-практической конференции (г. Гомель, 22 апреля, 2021 г.)
С. 167-168 - 2021

11. Шквиря Н.А. Анализ поведения потребителей на рынке молока и молочных продуктов/ Н.А. Шквиря// Развитие кооперации – основа устойчивого развития экономики: сб. материалов Международной научно-практической конференции (Бишкек, 26-27 мая 2021 г.)
С. 154-157 - 2021

12. Шквиря Н.О. Лактінова Є.Є. Теоретичні основи маркетингу підприємств готельного бізнесу/ Н.О. Шквиря// Сучасний стан та перспективи розвитку ринку послуг України: збірник тез доповідей учасників Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Черкаси, 22 квітня 2021 року)
С. 144-145 - 2021

13. Шквиря Н.О. Удосконалення комунікаційної політики молокопереробного підприємства/ Н.О.Шквиря// Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством: матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Полтава, 31 березня 2021 року)
Ч. 1 (С. 413-416) - 2021

14. Шквиря Н.А. Шквиря С.В. Маркетинговые исследования потребительских мотиваций при выборе шоколада/Актуальные проблемы теории и практики современной экономической науки: VIII международная научно-практическая конференция (Гомель, 19 марта 2020 года): сборник материалов
С. 145-146-2020

15. Шквиря Н.А. Лактионов Е.Е. Определение стратегических направлений развития предприятия на рынке соков/Актуальные проблемы теории и практики современной экономической науки: VIII международная научно-практическая конференция (Гомель, 19 марта 2020 года): сборник материалов
С. 119-120-2020

16. Шквиря Н.О. Ткаченко В.В. Шпилька М.В. Проект з виробництва та реалізації сирів/ Сучасні ринкові підходи достворення інноваційних проектів малого та середнього бізнесу : за підтримкою проекту«Норвегія-Україна. Професійна адаптація. Інтеграція в державну систему»(NUPASS): ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція: збірник тез (Мелітополь, 14 грудня 2020 р.)
С. 24-25-ТДАТУ-2020

17. Шквиря Н.О. Чепурний С.А. Чудаков А.О. Маркетингові дослідженя поведінки споживачів плодоовочевої продукції/Сучасні ринкові підходи достворення інноваційних проектів малого та середнього бізнесу : за підтримкою проекту«Норвегія-Україна. Професійна адаптація. Інтеграція в державну систему»(NUPASS): ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція: збірник тез (Мелітополь, 14 грудня 2020 р.)
С. 32-33-ТДАТУ-2020

18. Шквиря Н.О. Шквиря С.В. Стратегічний аналіз маркетингового середовища молокопереробного підприємства/ Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конференції магістрантів та аспірантів (1-4 грудня 2020 р.)
(С. 284-285)-2020

19. Шквиря Н.А. Сокіл Я.С. Маркетингові дослідження як інструмент визначення стратегічних напрямків розвитку підприємства / Збірник наукових праць ТДАТУ імені Дмитра Моторного (економічні науки)
№ 2 (42) (С. 214-219)-2020

20. Шквиря Н.А. Черкашин В.Ю. Економічне обгрунтування виробництва соків/ Сучасні підходи до створення інноваційних проектів малого та середнього бізнесу: збірник тез І Всеукраїнської науково-практичної конференції (Мелітополь, 1 липня 2020 р.)
С. 43-44-ТДАТУ-2020

21. Шквиря Н.А. Чеботароьов В. М. Маркетингові дослідження споживчих переваг на ринку хліба та хлібобулочних виробів/ Сучасні підходи до створення інноваційних проектів малого та середнього бізнесу: збірник тез І Всеукраїнської науково-практичної конференції (Мелітополь, 1 липня 2020 р.)
С. 41-42-ТДАТУ-2020

22. Шквиря Н.А. Синиця С.В. Обгрунтування основних етапів організаціїї промислового рибництва та його ефективності/ Сучасні підходи до створення інноваційних проектів малого та середнього бізнесу: збірник тез І Всеукраїнської науково-практичної конференції (Мелітополь, 1 липня 2020 р.)
С. 33-34-ТДАТУ-2020

23. Шквиря Н.А. Обоснование выбора маркетинговой стратегии овощеводческого предприятия/ Международная научно-практическая конференция, проведенная в рамках «Международной магистерской летней школы» (26 травня – 9 червня 2020р.)
(С. 244-247)-2020

24. Шквиря Н.О. Дослідження факторів споживацької поведінки на ринку сиру/ Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: зб. матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ (8-10 жовтня 2020р.)
(С. 140-141)-2020

25. Шквиря Н.О. Обґрунтування вибору маркетингової товарної стратегії підприємства/ Економіка сьогодні: проблеми моделювання та управління: зб. матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (19-20 листопада 2020р.)
(С. 198-201)-2020

26. Шквиря Н.А. Стратегия диверсификации производства как направление развития сельскохозяйственных предприятий/ Theory and practice: problems and prospects: International scientific-practical conference (Marijampole and Kaunas, 21st–22nd of May, 2020)
С. 94-2020

27. Вовк І. Шквиря Н.О. Розработка маркетинговой стратегии овощеводческого предприятия/ Н.О. Шквиря// Theory and practice: problems and prospects: International scientific-practical conference (Marijampole and Kaunas, 21st–22nd of May, 2020)
С. 36-37-2020

28. Головченко О.Л. Шквыря Н. А. Стратегический анализ деятельности предприятия/ Экономика и инжиниринг: от теории к практике: сборник материалов XVI Международной научо-практической конференции (Минск, 16 апреля 2020 г.)
С. 299-2020

29. Вовк И.В. Шквиря Н.А. Разработка товарной стратегии предприятия/ Экономика и инжиниринг: от теории к практике: сборник материалов XVI Международной научо-практической конференции (Минск, 16 апреля 2020 г.)
С. 285-2020
30.
Лебедка А.А., Шквиря Н.А. Стратегический анализ внешей среды преприятия/Экономика и инжиниринг: от теории к практике: сборник материалов XVI Международной научо-практической конференции (Минск, 16 апреля 2020 г.)
С. 341-2020

31. Шквиря Н.О. Маркетингові дослідження споживчих переваг на ринку пива/ Н.О. Шквиря//Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених (Луцьк, 8 травня 2020 р.)
С. 271-273-2020

32. Бенько В. В. , Шквыря Н. А. Разработка стратегических ориентиров развития предприятия / В. В.Бенько , Н. А. Шквыря Экономика и инжиниринг: от теории к практике: сборник материалов XVI Международной научо-практической конференции (Минск, 16 апреля 2020 г. )
С. 266-2020

33. Шквиря Н.О. Маркетинговое исследование потребительских предпочтений при выборе шоколада/ Н.О. Шквиря//Экономика и инжиниринг: от теории к практике: сборник материалов XVI Международной научо-практической конференции (Минск, 16 апреля 2020 г.)
С. 195-196-2020

34. Шквиря Н.О. Обгрунтування та вибір стратегії розвитку підприємства/ Н.О. Шквиря//Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених (Луцьк, 8 травня 2020 р.).
С. 122-124-2020

35. Шквиря Н.О. Удосконалення маркетингової комунікаційної політики шляхом проведення дегустації/ Н.О. Шквиря// Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (Луцьк, 18 лютого 2020 р.)
С. 138-141-2020

36. Шквиря Н.О. Удосконалення товарної стратегії підприємства/ Н.О. Шквиря// Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (Луцьк, 18 лютого 2020 р.)
С. 141-144-2020

37. Шквиря Н.О. Теоретичні основи стратегічного маркетингу підприємства/ Н.О. Шквиря// Інфраструктура ринку
Випуск 40 (С. 328-333)-2020

38. Лебедка А.А. Шквыря Н.О. Стратегічний аналіз хлібопекарського підприємства / А.А. Лебедка// Збірник тез доповідей Всеукр. наук.-техн. конф. магістрантів і студентів ТДАТУ (18-22 лист. 2019 р.)
(С. 89))- 2019

39. Вовк І.В. Шквиря Н.О. Стратегічний аналіз зовнішнього середовища підприємства / І.В. Вовк// Збірник тез доповідей Всеукр. наук.-техн. конф. магістрантів і студентів ТДАТУ (18-22 лист. 2019 р.)
(C. 76)- 2019

40. Стрюк О.Л Шквиря Н.О. Удосконалення збутової стратегії підприємства/ О.Л. Стрюк// Збірник тез доповідей Всеукр. наук.-техн. конф. магістрантів і студентів ТДАТУ (18-22 лист. 2019 р.)
(С. 101)- 2019

41. Бенько В.В. Шквыря Н.О. Удосконалення комунікаційної стратегії підприємства/ В.В. Бенько// Збірник тез доповідей Всеукр. наук.-техн. конф. магістрантів і студентів ТДАТУ (18-22 лист. 2019 р.)
(С. 73)- 2019

42. Лебедка А.А. Шквыря Н.О. Маркетингове дослідження споживчих переваг овочевої продукції / А.А. Лебедка// Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (31 жовт. 2019 р.)
(С. 609-612)- 2019

43. Вовк І.В. Шквиря Н.О. Застосування методу аналізу ієрархій для вибору товарної стратегії підприємства / І.В. Вовк// Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. студентів, аспірантів і молодих вчених. (31 жовт. 2019 р.)
(С. 544-546)- 2019

44. Стрюк О.Л Шквиря Н.О. Визначення стратегічних напрямів розвитку підприємства сокової галузі./ О.Л. Стрюк// Проблеми і тенденції розвитку сучасної економіки в умовах інтеграційних процесів: теоретичні та практичні аспекти: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (16-18 жовт. 2019 р.)
(С. 180-181)- 2019

45. Вовк І.В. Шквиря Н.О. SPACE-аналіз як метод оцінки стратегічного положення молокопереробного підприємства. / І.В. Вовк// Проблеми і тенденції розвитку сучасної економіки в умовах інтеграційних процесів: теоретичні та практичні аспекти зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (16-18 жовт. 2019 р.)
(С. 128-129)- 2019

46. Лебедка А.А. Шквыря Н.А. Состояние и стратегические перспективы развития рынка овощей Запорожской области / А.А. Лебедка// Актуальные вопросы экономической науки в XXI веке: сборник материалов Междун. науч-практ. конф. (18 окт. 2019 г.)
(C. 210-212).- 2019

47. Шквиря Н.О. Застосування методу портфельного аналізу в стратегічному маркетингу підприємства/ Н. О. Шквиря// Проблеми і тенденції розвитку сучасної економіки в умовах інтеграційних процесів: теоретичні та практичні аспекти зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (16-18 жовт. 2019 р.)
(С. 421-424)- 2019

48. Шквиря Н.О. Маркетингові дослідження споживчих переваг на ринку хліба та хлібобулочних виробів/ Н. О. Шквиря// Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (31 жовтня 2019 р.)
(С. 715-717)- 2019

49. Шквыря Н.А. Обоснование и выбор маркетинговой стратегии развития предприятия /Н.А.Шквыря//Актуальные вопросы экономической науки в XXI веке: сборник материалов Междун. науч-практ. конф. (18 окт. 2019 г.)
(С. 264-266)- 2019

50. Шквыря Н.А. Логистическое управление запасами в формировании ассортиментной политики предприятия/Н.А.Шквыря//Логистика Великой степи – 2019: сборник материалов I Междун. науч-практ. конф. (16-18 октября 2019г.)
(С. 190-194)- 2019

51. Шквиря Н.О. Обґрунтування вибору каналів збуту продукції молокопереробних підприємств/ Н.О. Шквиря//Проблеми і тенденції розвитку сучасної економіки в умовах інтеграційних процесів: теоретичні та практичні аспекти: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (Херсон 16-18 жовтня 2019 р.)
(С. 200-201)- 2019

52. Шквиря Н.О. Стратегічний аналіз макросередовища підприємств галузі овочівництва/ Н.О. Шквиря//Сучасні наукові дослідження на шляху до євроінтеграції. зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. форуму (21-22 черв. 2019р .)
С. 67-71- 2019

53. Шквиря Н.О. Розробка товарної стратегії підприємства/ Н.О. Шквиря//Економічна аналітика: сучасні реалії та прогностичні можливості: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (19 квіт. 2019 р.)
С. 67-71- 2019

54. Шквиря С.В. Шквиря Н.О.Стратегічний аналіз зовнішнього середовища підприємств сокової галузі./ С.В. Шквиря// Сучасні підходи до післязбиральних технологій та маркетингу плодоовочевої продукції: зб. матеріалів Міжвузівськой студентської наук.-практ. конф., 28-29 травня 2019р. Мелітополь: ТГАТУ, С. 236-238- 2019
55. Крутікова А.О. Шквиря Н.О. Розробка товарної стратегії підприємства сокової галузі./ А.О. Крутікова// Сучасні підходи до післязбиральних технологій та маркетингу плодоовочевої продукції: зб. матеріалів Міжвузівськой студентської наук.-практ. конф., 28-29 травня 2019р. Мелітополь: ТГАТУ. С 180-184- 2019
56. Крутікова А.О. Шквиря Н.О. Обґрунтування стратегічних напрямів розвитку підприємства на ринку сиру/ А.О. Крутікова// Вища освіта - студентська наука - сучасне суспільство: напрями розвитку: зб. матеріалів ІIІ Міжнар. студентської наук.-практ. конф., 19 квіт. 2019р. Київ: МНТУ С 154-157 - 2019
57. Шквиря С.В. Шквиря Н.О. Тенденції і перспективи розвитку підприємства на ринку алкогольних напоїв / С.В. Шквиря// Вища освіта - студентська наука - сучасне суспільство: напрями розвитку: зб. матеріалів ІIІ Міжнар. студентської наук.-практ. конф., 19 квіт. 2019р. Київ: МНТУ С. 356-359 - 2019
58. Шквиря Н.О. Стратегічний аналіз макросередовища підприємств галузі овочівництва/ Н.О. Шквиря// Сучасні наукові дослідження на шляху до євроінтеграції. зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. форуму, 21-22 черв. 2019р. Мелітополь: ТДАТУ С. 67-71- 2019
59. Шквиря Н.О. Маркетингові дослідження поведінки споживачів на ринку ковбасних виробів/ Н.О. Шквиря// Соціально-економічні проблеми розвитку бізнесу та місцевого самоврядування: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. інтернет конф., 13-14 черв. 2019р. Мелітополь: ТДАТУ С. 67-71- 2019
60. Шквиря Н.О. Розробка товарної стратегії підприємства / Н.О. Шквиря// Економічна аналітика: сучасні реалії та прогностичні можливості: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 19 квіт. 2019р. Київ: КНЕУС. 67-71 - 2019
61. Шквыря Н.А. Обоснование выбора маркетинговой стратеги предприятия. /Н.А.Шквыря//Трансформация опыта менеджмента агробизнеса Европейского союза в Казахстан и страны Центральной Азии: сборник материалов XI Междунар. науч.-практ. конф. Костанай: КИнЭУ С. 159-163 2019
62. Шквыря Н.А. Маркетинговые исследования поведения потребителей на рынке соков /Н.А.Шквыря// Актуальные проблемы экономики, менеджмента и маркетинга в современных условиях: сборник материалов Междунар. науч.-практ. заочной конф., 23 января 2019г. Алматы: ААЭС С. 581-584- 2019
63. Шквыря Н.О. Обґрунтування вибору маркетингової стратегії молокопереробного підприємства / Н.О. Шквиря // Інфраструктура ринку
№ 29 (С. 324-329)- 2019

64. Михайлова М.С., Шквиря Н.А. Реализация маркетинговой товарной стратегии предприятия / М.С. Михайлова// Материалы международной научно-практической заочной конференции «Актуальные проблемы экономики, менеджмента и маркетинга в современных условиях». Алматы: Алматинская академия экономики и статистики, 2019. С.379-381 - 2019
65. Брицын А.А. Шквыря Н.А. Формирование маркетинговой коммуникационной стратегии предприятия/ А.А. Брицын//Материалы международной научно-практической заочной конференции «Актуальные проблемы экономики, менеджмента и маркетинга в современных условиях»
(С. 167-169) - 2019

66. Шквыря Н.А. Маркетинговые исследования поведения потребителей на рынке соков/ Шквыря Н.А. // Материалы международной научно-практической заочной конференции "Актуальные проблемы экономики, менеджмента и маркетинга в современный условиях"
(С. 581-584) - 2019

67. Шквыря Н.А. Андрущенко С. В. Реализация сбытовой стратегии предприятия/ Шквыря Н.А. // Актуальные проблемы экономики, менеджмента и маркетинга в современных условиях: международная научно-практическая заочная конференция-Алматы: Алматинская академия экономики и статистики - 2019
68. Кашуба Н.И. Шквыря Н.А. Реализация маркетинговой товарной стратегии предприятия / Кашуба Н.И.// Актуальные проблемы экономики, менеджмента и маркетинга в современных условиях: международная научно-практическая заочная конференция-Алматы: Алматинская академия экономики и статистики - 2019
69. Бовкун Г.О. Шквиря Н.О. Стратегічні напрямки діяльності підприємства на ринку сирів / Г.О. Бовкун // Соціально-економічні та правові чинники розвитку національної економіки України: облікові, аналітичні та контрольні аспекти в сучасних умовах інтеграційних процесів: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції
С. 270-273-2018

70. Шквиря С.В. Шквиря Н.О. Дослідження поведінки споживачів на ринку кондитерської продукції/ С.В. Шквиря//Соціально-економічні та правові чинники розвитку національної економіки України: облікові, аналітичні та контрольні аспекти в сучасних умовах інтеграційних процесів: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції
С. 342-345-Полтава: ПУЕТ-2018

71. Сергеева Ю. А. Шквыря Н.О. Маркетингове дослідження споживачів на ринку молока і молочної продукції / Ю.А. Сергеева//Соціально-економічні та правові чинники розвитку національної економіки України: облікові, аналітичні та контрольні аспекти в сучасних умовах інтеграційних процесів: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції
С. 332-335-Полтава: ПУЕТ -2018

72. Шквиря Н.О. Обґрунтування стратегічних орієнтирів розвитку підприємства на ринку овочів / Н.О. Шквиря// Соціально-економічні та правові чинники розвитку національної економіки України: облікові, аналітичні та контрольні аспекти в сучасних умовах інтеграційних процесів: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції
С. 78-81-Полтава: ПУЕТ-2018

73. Кривенко О.Г. Шквыря Н.А. Тенденції і перспективи розвитку підприємства на ринку алкогольних напоїв/ О.Г. Кривенко// Матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції магістрантів і студентів ТДАТУ (присвячується 80-річчю Запорізької області). Факультет економіки та бізнесу: збірник тез доповідей (Мелітополь, 19-23 листопада 2018 р.)
С. 155-156- ТДАТУ - 2018

74. Сергеева Ю.А. Шквыря Н.А. Маркетинговое исследование потребителей на рынке молока и молочной продукции. / Ю.А. Сергеева// Приоритетные задачи и стратегии развития экономики, менеджмента и маркетинга: материалы Международной научно-практической конференции. Алматы: Алматинская академия экономики и статистики, 2018. – С.489-492 - 2018
75. Брицын А.А., Шквыря Н.А. Маркетинговое исследование деятельности предприятия на рынке сухих завтраков./А. А. Брицын// Приоритетные задачи и стратегии развития экономики, менеджмента и маркетинга: материалы Международной научно-практической конференции. Алматы: Алматинская академия экономики и статистики, 2018. – С.170-173-2018
76. Брицын А.А., Шквыря Н.А. Маркетинговое исследование деятельности предприятия на рынке сухих завтраков./А. А. Брицын// Приоритетные задачи и стратегии развития экономики, менеджмента и маркетинга: материалы Международной научно-практической конференции. Алматы: Алматинская академия экономики и статистики, 2018. – С.170-173-2018
77. Михайлова М.С. Шквиря Н.О. Реализация маркетинговой товарной стратегии предприятия / М.С. Михайлова// Материалы международной научно-практической заочной конференции «Актуальные проблемы экономики, менеджмента и маркетинга в современных условиях»
(С. 379-381)-2018

78. Михайлова М.С. Шквиря Н.О. Формування комунікаційної стратегії підприємства / М.С. Михайлова// Соціально-економічні та правові чинники розвитку національної економіки України: облікові, аналітичні та контрольні аспекти в сучасних умовах інтеграційних процесів: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції
(С. 318-320)-2018

79. Кашуба Н.І. Шквиря Н.О. Стратегічні напрямки розвитку м’ясопереробних підприємств / Н.І. Кашуба// Соціально-економічні та правові чинники розвитку національної економіки України: облікові, аналітичні та контрольні аспекти в сучасних умовах інтеграційних процесів: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції
(C. 298-301)-2018

80. Крутікова А.О. Шквиря Н.О. Дослідження макро- та мікросередовища ринку соку / А.О. Крутікова// Збірник наукових праць магістрантів та студентів Таврійського державного агротехнологічного університету
(С. 32-34)-2018

81. Крутікова А.О. Шквиря Н.О. Удосконалення товарної політики підприємства на ринку соків / А.О. Крутікова// Тези доповідей ІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції «Цілі сталого розвитку у вітчизняних реаліях: студентський погляд на проблему»
(C. 87-88)-2018

82. Шквиря С.В. Шквиря Н.О. Удосконалення комунікаційної політики підприємства на ринку овочів/ С.В. Шквиря//Тези доповідей ІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції «Цілі сталого розвитку у вітчизняних реаліях: студентський погляд на проблему»
(С. 152-153)-2018

83. Меліхов В.О. Шквиря Н.О. Теоретичні основи формування конкурентних стратегій підприємства / В.О. Меліхов// Тези доповідей ІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції «Цілі сталого розвитку у вітчизняних реаліях: студентський погляд на проблему» (С. 108-109)-2018
84. Шквиря С.В. Шквиря Н.О. Удосконалення комунікаційної стратегії підприємства на ринку молока та молочних продуктів/ С.В. Шквиря//Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ (присвячується 80-річчю Запорізької області) 19-23 листопада 2018 року: збірник тез доповідей (С. 178-179)-2018
85. Крутікова А.О. Шквиря Н.О. Обґрунтування стратегічних напрямів розвитку підприємства на ринку соків / А.О. Крутікова// Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ (присвячується 80-річчю Запорізької області) 19-23 листопада 2018 року: збірник тез доповідей (С. 158-159)-2018
86. Андрущенко С.В. Шквиря Н.О. Удосконалення товарної стратегії підприємства на ринку овочів / С.В. Андрющенко// Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ (присвячується 80-річчю Запорізької області) 19-23 листопада 2018 року: збірник тез доповідей (С. 128-129)-2018
87. Шквиря Н.О. Маркетингове дослідження поведінки споживачів на ринку кондитерських виробів / Н.О. Шквиря// Тези міжнародної науково-практичної конференції "Соціально-економічні проблеми розвитку бізнесу та місцевого самоврядування": зб. матер. конференц.
(С. 447-450) -Видавничий будинок Мелітопольської міської друкарні-2018

88. Сергеева Ю. А. Шквыря Н.А. Маркетинговое исследование потребителей на рынке молока и молочной продукции / Ю.А. Сергеева// Международная научно-практическая конференция, посвященная 70-летию академика Ж.Т. Сейфуллина «Приоритетные задачи и стратегии развития экономики, менеджмента и маркетинга» (19 октября 2018 г.)
(С. 489-492) -2018

89. Михайлова М. С. Шквыря Н.А. Стратегические направления развития предприятия на рынке макаронных изделий / М.С. Михайлова, // Международная научно-практическая конференция, посвященная 70-летию академика Ж.Т. Сейфуллина «Приоритетные задачи и стратегии развития экономики, менеджмента и маркетинга» (19 октября 2018 г.) (С. 468-470) -2018
90. Шквыря Н.А. Формирование товарной стратегии предприятия / Н.А. Шквыря// Международная научно-практическая конференция, посвященная 70-летию академика Ж.Т. Сейфуллина «Приоритетные задачи и стратегии развития экономики, менеджмента и маркетинга» (19 октября 2018 г.) (С. 34-37) -2018
91. Кашуба, Н. И. Шквыря Н.А. Стратегические направления развития мясоперерабатывающего предприятия /Н. И. Кашуба // Международная научно-практическая конференция, посвященная 70-летию академика Ж.Т. Сейфуллина «Приоритетные задачи и стратегии развития экономики, менеджмента и маркетинга» (19 октября 2018 г.) (С. 334-337) -2018
92. Шквиря Н.О. Стан та особливості стратегічного планування в аграрних підприємствах / Н.О. Шквиря// Економіка та суспільство: електронне наукове фахове видання
Вип. 16 (С. 549-553)-2018

93. Шквыря Н.А. Маркетинговые исследования и оценка поведения потребителей на рынке молока и молочных продуктов / Н.А. Шквыря// Сборник материалов Х Международной научно-практической конференции «Научный взгляд в будущее – как путь модернизации общественного сознания», «Дулатовские чтения – 2018»( С. 224-230)-2018
94. Шквиря Н.О. Дослідження поведінки споживачів на ринку молока та молочної продукції / Н.О. Шквиря // Тези доповідей Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі» (С. 353-355)-2017
95. Шебуняєва А.С. Шквиря Н.О. Вибір оптимальних каналів збуту молочної продукції / А.С. Шебуняєва// Тези доповідей Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі»(С. 347-349)-2017
96. Шквиря Н.О. Конкурентоспроможність підприємств на вітчизняних і зовнішніх ринках / Н.О. Шквиря // Тези доповідей Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі»(С. 351-353)-2017
97. Шквиря Н.О. Стратегічні напрямки розвитку підприємства на ринку молока та молочних продуктів / Н.О.Шквиря// Формування ефективних механізмів державного управління та менеджменту в умовах сучасної економіки: теорія і практика : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (24 листопада 2017 р.) (С. 833-835)-2017
98. Шквиря Н.О. Ринок інновацій у сільському господарстві/ Н.О. Шквиря// Проблеми формування та розвитку інноваційної інфраструктури: виклики постіндустріальної економіки: Матеріали ІV Міжнародної науково практичної конференції (С. 98-100)-2017
99. Шквиря Н.О. Створення системи інформаційно-методичного забезпечення стратегічного планування/ Н.О. Шквиря// Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки) № 3(35) (С. 123 – 130)-2017
100. Шквыря Н.А. Биотопливо как перспективное направление использования отходов сельскохозяйственного производства/ Н.А. Шквыря//Сборник материалов международной научно-практической конференции молодых ученых «Инновационные подходы и перспективные идеи молодых ученых в аграрной науке» (С. 592-595)-2017
101. Шквиря Н.О. Напрямки розвитку інноваційної політики в сільському господарстві/ Н.О. Шквиря//Актуальні проблеми розвитку малого та середнього підприємництва: матеріали регіональної науково-практичної конференції ( м. Мелітополь, 12 грудня 2017р. ) C. 87-88-2017
102. Шквиря Н.О. Лєбєдєва І.Г. Конкурентоспроможність підприємств кондитерської галузі/ Н.О. Шквиря// Проблеми та перспективи розвитку підприємництва: Матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 25 листопада 2016 року) Т. 3 (С. 53-55)- 2016
103. Шквиря Н.О. Механізм реалізації маркетингової товарної стратегії підприємства. / Н.О.Шквиря //Проблеми глобалізації та моделі сталого розвитку економіки: матеріали V Міжнародної наук.-практ. Інтернет-конференції, (Сєвєродонецьк, 15-16 квітня 2016 р.) (С. 144-147)- 2016
104. Шквиря Н.О. Сутність та особливості маркетинового планування конкурентоспроможності продукції/ Н.О.Шквиря //Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки) № 3 (32) (С. 146-152)- 2016
105. Шквиря Н.О. Маркетингова орієнтація діяльності молокопереробних підприємств/ Н.О. Шквиря // Проблеми та перспективи розвитку підприємництва: Матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 25 листопада 2016 року) Т. 3 (С. 82-84) - 2016
106. Шквыря Н.А. Применение метода анализа иерархий для выбора стратегического управленческого решения/ Н.А. Шквыря //Моделирование в технике и экономике: материалы международной научно-практической конференции (Витебск, 23–24 марта 2016 г.) (С. 455-457) - 2016
107. Шквиря Н.О. Маркетингова стратегія розвитку комерційних банків/ Н.О. Шквиря //Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу : наук. екон. журн. № 2. - 2016
108. Шквыря Н.А. Любишко Д.О. Тенденции развития рынка молока и молочной продукции Украины / Н.А. Шквыря// Актуальные вопросы менеджмента современной организации – 2015: сборник материалов Международной студенческой научно-практической конференции (Россия, Ижевск, 4 марта 2015 г.) (С. 273-276)-ИжГТУ имени М.Т. Калашникова -2015
109. Шквыря Н.А. Колесник А.А. Разработка маркетинговой товарной стратегии предприятия / Н.А. Шквыря// Актуальные вопросы менеджмента современной организации – 2015: сборник материалов Международной студенческой научно-практической конференции (Россия, Ижевск, 4 марта 2015 г.) (С. 276-280)-ИжГТУ имени М.Т. Калашникова -2015
110. Шебуняєва А. С. Шквиря Н.О. Сучасний стан та перспективи розвитку ринку молока та молочних продуктів України / А. С.Шебуняєва// Міжнародні економічні відносини та розвиток міжнародного бізнесу за сучасних умов глобалізації світогосподарських зв’язків : збірник статей міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених (С. 186-188) -2015
111. Шквиря Н.О. Стратегія диверсифікації виробництва як основа підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств / Н.О. Шквиря// Міжнародні економічні відносини та розвиток міжнародного бізнесу за сучасних умов глобалізації світогосподарських зв’язків : збірник статей міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених (С. 142-145) -2015
112. Шквиря Н.О. Аналіз споживчої поведінки та переваг на ринку біопалива / Н.О. Шквиря// Проблеми та перспективи сталого розвитку АПК: матер. міжнар. наук.-практ. конф. (м. Мелітополь, 7-14 квітня 2015 р.) Т. 3 (Економічні науки) (С. 133-135) - Мелітополь: ТДАТУ-2015
113. Шквиря Н.А. Состояние и перспективы развития инновационной деятельности сельскохозяйственных предприятий / Н.А. Шквиря// Бухгалтерский учет, анализ и аудит: проблемы и перспективы развития в условиях глобализации. Материалы международной научно-практической конференции (30 апреля 2015г.) (С. 278-281)-2015
114. Шквиря Н.О. Стратегія розробки нового товару на ринку соків/Н.О. Шквиря/ Матеріали VII Міжнародної науково-практичної конференції "Тренди та інновації в сучасній економіці": тези доповідей Ч. 4 (С. 240-244)-2015
115. Шквиря Н.О. Маркетингові дослідження споживчих переваг на ринку коньяку України/ Н.О. Шквиря/Молодіжний економічний дайджест: науковий електронний журнал № 2-3(5-6) (С. 177-181)-2015
116. Шквиря Н.О. Маркетингові аспекти розвитку підприємств при наданні агротуристичних послуг/ Н.О. Шквиря//БУМіБ-2015
117. Шквиря Н.A. Особенности ценообразования промышленных предприятий/Н.А.Шквыря/Наука: научно-производственный журнал: материалы VI международной научно-практическоц конференции "Дулатовские чтения 2014". Спецвыпуск "Экономические науки" № 4-3 (С. 486-489)-2014
118. Шквиря Н.О. Особливості ціноутворення на ринку сільськогосподарської продукції / Н.О. Шквиря// Збірник наукових праць ТДАТУ (економічні науки) № 1 (25) (С. 312-315)- ТДАТУ, 2014
119. Шквиря Н.О. Формування маркетингової стратегії туристичних підприємств/ Н.О. Шквиря//Збірник наукових праць ТДАТУ (економічні науки) Вип. 4 (28) (С. 169-173)-ТДАТУ, 2014
120. Шквиря Н.О. Перспективи розвитку виробництва біопалива з відходів продукції рослинництва / Н.О. Шквиря//Економіка і організація управління : зб. наук. пр. Вип. 1-2 - ДНУ, 2014

Навчальні дисципліни

  • Стратегічний маркетинг
  • Маркетингове ціноутворення
  • Економіка і підприємництво, маркетинг
  • Маркетингове планування
  • Маркетинг послуг

Підвищення кваліфікації, стажування

Основні види діяльності, досягнення
1. Стажування в Ізраїльському Міжнародному учбовому центрі «Кармель» ім. Голди Меір за темою «Підтримка жіночого підприємництва як фактор стійкого розвитку», 25.07.2016-18.08.2016рр. за підтримки «Українського проекту бізнес-розвитку плодоовочівництва» та Ізраїльського агентства міжнародного співробітництва МАШАВ
2. Керівництво студентом, який зайняв призове місце, або робота у складі організаційного комітету/журі/апеляційної комісії Міжнародної студентської олімпіади/II етапу Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт)/III-IV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових навчальних предметів/II-III етапу Всеукраїнських конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт учнів - членів Малої академії наук, керівництво студентом, який став призером Олімпійських, Паралімпійських ігор, Всесвітньої та Всеукраїнської Універсіади, чемпіонату світу, Європи, Європейських ігор, етапів Кубку світу та Європи, чемпіонату України, виконання обов’язків головного секретаря, головного судді, судді міжнародних та всеукраїнських змагань, керівництво спортивною делегацією, робота у складі організаційного комітету, суддівського корпусу
2.1. Шукурова Е.С. – переможець регіонального та Всеукраїнського конкурсу на кращий бізнес-план зі створення сільськогосподарського обслуговуючого кооперативу на селі серед студентів аграрних вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації, 2014р.
2.2. Шукурова Е.С. - переможець регіонального та Всеукраїнського туру у Всеукраїнському конкурсі бізнес-планів підприємницької діяльності серед молоді, 2014р.
3. Офіційний опонент – дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук, спеціальність 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності), Суслова Тетяна Олегівна, назва дисертації: «Маркетингова цінова політики туристичних підприємств», Київський національний торговельно-економічний університет, 2015рік
4. Отримання документа про другу вищу освіту Полтавський університет економіки і торгівлі, 2014 р., спеціальність «Маркетинг», кваліфікація за дипломом спеціаліст з маркетингу, 12ДСК №263706
5. Керівництво студентом, який зайняв призове місце на I етапі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або робота у складі організаційного комітету/журі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або керівництво постійно діючим студентським науковим гуртком/проблемною групою, або виконання обов’язків куратора групи, керівництво студентом, який брав участь в Олімпійських, Паралімпійських іграх, Всесвітній та Всеукраїнській Універсіаді, чемпіонаті світу, Європи, Європейських іграх, етапах Кубку світу та Європи, чемпіонаті України,виконання обов’язків тренера, помічника тренера національної збірної команди України з видів спорту
6. Виконання обов’язків куратора 21МК групи