Куліш Тетяна Володимирівна

Посада: Доцент кафедри маркетингу

Базова вища освіта: 2004 року закінчила з відзнакою факультет Економіки та бізнесу Таврійської державної агротехнічної академії за спеціальністю «Економіка підприємства», кваліфікація за дипломом магістр з економіки підприємства
В 2014 році отримала другу вищу освіту в Полтавському університеті економіки і торгівлі, спеціальність «Маркетинг», кваліфікація за дипломом спеціаліст з маркетингу

Вчене звання: Доцент
У 2010 році отримала вчене звання доцента кафедри менеджменту і маркетингу

Науковий ступінь: Кандидат економічних наук
В 2008 році захистила дисертацію кандидата економічних наук у спеціалізованій вченій раді Сумського національного аграрного університету. Спеціальність 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).

Email: t.kulish@tsatu.edu.ua

Ідентифікатори науковця:

Галузь наукових інтересів:

  • Маркетингові дослідження діяльності підприємств на аграрних та продовольчих ринках
  • Розвиток інфраструктури товарного ринку
  • Стратегія розвитку підприємств

Досвід наукової та викладацької діяльності: У Таврійському державному агротехнологічному університеті працює з 2004 року на посаді асистента кафедри «Менеджмент і маркетинг», а з 2010 – на посаді доцента кафедри «Маркетинг»

Основні наукові праці

 Основні наукові праці

Підручники, навчальні посібники, монографії
Навчальний посібник: Логістика: практикум з плодоовочівництва// Навч. посібн. [для студ. вищ. навч. закл.] / Д. Г. Легеза, Т. В. Куліш, Ю. О. Власюк, В.О. Терновський – Мелітополь: ТОВ «Видавничий будинок ММД», 2017. – 220 с.

Навчальні дисципліни

  • Маркетингові дослідження
  • Інфраструктура товарного ринку
  • Стратегія підприємства
  • Маркетингові дослідження та управління інвестиційними проектами

Підвищення кваліфікації, стажування

Основні види діяльності, досягнення
1. Участь у міжнародному науковому проекті/залучення до міжнародної експертизи, наявність звання “суддя міжнародної категорії”
1.1 Участь в Українському проекті бізнес-розвитку плодоовочівництва (UHBDP), який фінансується Міністерством міжнародних справ Канади, со-фінансується та реалізується MEDA, а саме: підготовка студентів до участі у творчих конкурсах «Логістичний центр на Мелітопольщині», Інноваційні підходи та сучасні тенденції упаковки плодоовочевої продукції»
1.2 Участь в Міжнародному курсі «Підтримка жіночого підприємництва як фактор сталого розвитку» за програмою MASHAV в рамках реалізації Українського проекту бізнес-розвитку плодоовочівництва UHBDP. 2. Друга вища освіта: Полтавський університет економіки і торгівлі, 2014 р., спеціальність «Маркетинг», кваліфікація за дипломом спеціаліст з маркетингу,12ДСК263708 3. Керівництво студентом, який зайняв призове місце на I етапі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або робота у складі організаційного комітету/журі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або керівництво постійно діючим студентським науковим гуртком/проблемною групою, або виконання обов’язків куратора групи
керівництво студентом, який брав участь в Олімпійських, Паралімпійських іграх, Всесвітній та Всеукраїнській Універсіаді, чемпіонаті світу, Європи, Європейських іграх, етапах Кубку світу та Європи, чемпіонаті України, виконання обов’язків тренера, помічника тренера національної збірної команди України з видів спорту
2. Виконання обов’язків куратора групи 21 МБ МК