Мета – формування системи теоретичних і практичних знань у студентів з основних розділів прикладної економіки, підприємництва та маркетингу.
Завдання курсу – окреслення цільових характеристик діяльності підприємства на ринку; формування програми виробництва продукції та її реалізації, ресурсного забезпечення виробничої програми; визначення складових ресурсного потенціалу аграрного підприємства та пошук шляхів його ефективного використання; розробка і оцінювання управлінського рішення; визначення поняття механізму формування та використання доходів і прибутків сільськогосподарського підприємства від різних напрямів його діяльності (виробничої, комерційної, зовнішньоекономічної, фінансової, інвестиційної та ін.); оцінка ефективності господарської діяльності та пошук шляхів її підвищення; надання уявлення про загальнотеоретичні засади підприємництва; ознайомлення із сучасним станом розвитку підприємництва та його проблемами; формування у студентів цілісне бачення проблем підприємницької діяльності; озброєння студентів навичками і вміннями, необхідними для організації власної справи; ознайомлення із сучасним станом розвитку підприємництва та його проблемами; озброєння студентів навичками і вміннями, необхідними для організації власної справи; вивчення теоретичних понять категорій маркетингу та сучасних тенденцій у цій галузі знань; опанування методологічного апарату організації маркетингової діяльності на підприємствах; набуття здатностей до творчого пошуку напрямків удосконалення маркетингової діяльності.
Предмет курсу – закономірності функціонування і розвитку економіки, підприємництва та маркетингу в ринкових умовах.
езультати навчання (з урахуванням soft skills)
Інтегральна компетентність. Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми з агрономії, що передбачає застосування теорій та методів відповідної науки і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.
Загальні компетентності:
ЗК 3. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
ЗК 6. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.
ЗК 7. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
Спеціальних (фахових) компетентностей:
ФК 5. Здатність оцінювати, інтерпретувати й синтезувати теоретичну інформацію та практичні, виробничі і дослідні дані у галузях сільськогосподарського виробництва.
ФК 9. Здатність управляти комплексними діями або проєктами, відповідальність за прийняття рішень у конкретних виробничих умовах
Програмних результатів навчання:
РН 3. Обговорювати і пояснювати основи, що сприяють розвитку загальної політичної культури та активності, формуванню національної гідності й патріотизму, соціалізації особистості, схильності до етичних цінностей, знання економіки й права.
РН 14. Інтегрувати й удосконалювати виробничі процеси вирощування сільськогосподарської продукції відповідно до чинних вимог.
РН 15. Планувати економічно вигідне виробництво сільськогосподарської продукції.
Soft skills
здатність до критики та самокритики; розвиток базових навичок креативного та критичного мислення у дослідженнях та професійному спілкуванні.
Робоча програма навчальної дисципліни «Економіка, підприємництво, маркетинг»
Силабус з дисципліни “Економіка, підприємництво, маркетинг”