Інфраструктура товарного ринку

Спеціальність:
Маркетинг
СВО:
Бакалавр
Курс:
4
Провідний викладач:
Куліш Тетяна Володимирівна

Мета курсу – надати студентам ґрунтовних і достатніх практичних навичок з аналізу, планування та забезпечення  ефективності господарювання, а також сформувати підґрунтя компетентного підходу до розв’язання повсякденних господарсько-торговельних та організаційних проблем діяльності суб’єктів  інфраструктури.

Завдання курсу – сформувати у студентів стійкі  знання  з теорії розвитку інфраструктури товарного ринку та її ролі в ринковій економіці;

– зорієнтувати студентів на пошук найкращих умов  здійснення ефективної діяльності суб’єктами інфраструктури товарного ринку;

– допомогти студентам оволодіти вмінням та навичками самостійного визначення та застосування методів  раціональної організації та планування  діяльності інфраструктурного комплексу.

Предмет курсу – економічна діяльність суб’єктів інфраструктурного комплексу товарного ринку щодо забезпечення  ефективного товарного обігу та його інтенсифікації, дії економічних законів, яким підпорядковується цей процес.

 

У результаті вивчення дисципліни студент повинен:

знати:

сутність та значення інфраструктури товарного ринку в ринковій економіці, елементи ІТР, маркетингові концепції розвитку ІТР, характеристики основних видів оптової торгівлі

вміти:

здійснювати комплексну оцінку стану та розвитку інфраструктурного комплексу товарного ринку, його відповідність вимогам сучасної ринкової економіки, системно оцінювати техніко-економічні показники діяльності суб’єктів інфраструктурного комплексу; формувати раціональні комерційні зв’язки з оптової закупівлі та продажу товарів; розробляти концепції та рекомендації з комплексного розвитку інфраструктури товарного ринку.