Мета курсу – формування системи науково- теоретичних і практичних знань про методи дослідження, створення і функціонування логістичного менеджменту на підприємстві, форми і методи контролю посередників, методичні питання вибору і ведення політики системи управління ланцюгів постачань в умовах конкуренції
Предмет курсу – процеси формування та функціонування системи розподілу готової продукції
Основними завданнями дисципліни є:
- вивчення сутності та значення маркетингової політики розподілу;
- освоєння сутності, форм і методів організації роботи посередників та управління товарним рухом;
- вивчення сутності формування і функціонування каналів розподілу;
- набуття навичок підвищення ефективності діяльності посередників та оптимізації витрат у процесі товарного руху;
- освоєння економічної сутності, організаційних основ розподілу, збутової діяльності на промисловому підприємстві;
- вивчення оптової та роздрібної торгівлі в каналах розподілу;
- освоєння правових основ та організації системи державних закупівель та державних замовлень;
- дослідження процесу формування оптимального каналу розподілу та освоєння методів оцінки результатів його діяльності.
У результаті вивчення дисципліни студент повинен:
знати:
теоретично-методичні основи формування, вибору і ведення на маркетингових засадах політики розподілу різних суб’єктів господарювання.
уміти:
- враховуючи стан економічного розвитку і специфіку діяльності суб’єкта господарювання, обґрунтовано оцінювати і вибирати найефективніші канали розподілу;
- застосовувати маркетингові інструменти при формуванні системи товароруху і механізмів використання каналів розподілу;
- визначати оптимальний рівень витрат у процесі товарного руху;
- ефективно управляти та обґрунтовано застосовувати необхідні напрямки удосконалення системи товароруху;
- виявляти та аналізувати фактори, що впливають на вибір каналу розподілу;
- на основі визначених критеріїв здійснювати оптимальний вибір структури і форми каналу розподілу;
- визначати стратегії маркетингових каналів при формуванні маркетингової політики розподілу.
Дисципліна «Логістичний менеджмент» тісно пов’язана з іншими дисциплінами – «Маркетинг», «Промисловий маркетинг», «Інфраструктура товарного ринку», «Логістика», «Маркетинговий менеджмент».
Робоча програма навчальної дисципліни «Логістичний менеджмент»
Методичні вказівки для вивчення дисципліни «Логістичний менеджмент»
Підручники та посібники для вивчення дисципліни «Логістичний менеджмент»