Логістичний менеджмент

Спеціальність:
Маркетинг
СВО:
Магістр
Курс:
11 МБ МК
Провідний викладач:
Легеза Дарія Георгіївна

Мета курсу – формування системи науково- теоретичних і практичних знань про методи дослідження, створення і функціонування логістичного менеджменту на підприємстві, форми і методи контролю посередників, методичні питання вибору і ведення політики системи управління ланцюгів постачань в умовах конкуренції

Предмет курсу – процеси формування та функціонування системи розподілу готової продукції

Основними завданнями дисципліни є:

  • вивчення сутності та значення маркетингової політики розподілу;
  • освоєння сутності, форм і методів організації роботи посередників та управління товарним рухом;
  • вивчення сутності формування і функціонування каналів розподілу;
  • набуття навичок підвищення ефективності діяльності посередників та оптимізації витрат у процесі товарного руху;
  • освоєння економічної сутності, організаційних основ розподілу, збутової діяльності на промисловому підприємстві;
  • вивчення оптової та роздрібної торгівлі в каналах розподілу;
  • освоєння правових основ та організації системи державних закупівель та державних замовлень;
  • дослідження процесу формування оптимального каналу розподілу та освоєння методів оцінки результатів його діяльності.

У результаті вивчення дисципліни студент повинен:

знати:

теоретично-методичні основи формування, вибору і ведення на маркетингових засадах політики розподілу різних суб’єктів господарювання.

уміти:

  • враховуючи стан економічного розвитку і специфіку діяльності суб’єкта господарювання, обґрунтовано оцінювати і вибирати найефективніші канали розподілу;
  • застосовувати маркетингові інструменти при формуванні системи товароруху і механізмів використання каналів розподілу;
  • визначати оптимальний рівень витрат у процесі товарного руху;
  • ефективно управляти та обґрунтовано застосовувати необхідні напрямки удосконалення системи товароруху;
  • виявляти та аналізувати фактори, що впливають на вибір каналу розподілу;
  • на основі визначених критеріїв здійснювати оптимальний вибір структури і форми каналу розподілу;
  • визначати стратегії маркетингових каналів при формуванні маркетингової політики розподілу.

Дисципліна «Логістичний менеджмент» тісно пов’язана з іншими дисциплінами – «Маркетинг», «Промисловий маркетинг», «Інфраструктура товарного ринку», «Логістика», «Маркетинговий менеджмент».

Робоча програма навчальної дисципліни «Логістичний менеджмент»

Методичні вказівки для вивчення дисципліни «Логістичний менеджмент»

Підручники та посібники для вивчення дисципліни «Логістичний менеджмент»