Мета курсу: формування системи теоретичних знань щодо розробки та реалізації маркетингової цінової політики, висвітлення питань ціноутворення на нові та традиційні товари та послуги, які виробляють і надають підприємства.
Завдання курсу – ознайомлення з теоретико – методологічною базою маркетингової цінової політики; оволодіння практичними вміннями та навичками маркетингового ціноутворення.
У результаті вивчення дисципліни студент повинен
Знати:
- теоретичні засади та категоріальний апарат маркетингового ціноутворення підприємства;
- систему цін та їх класифікацію в залежності від ознак, які покладені в основу групування;
- методичні підходи до ціноутворення в системі маркетингу;
- основні фактори маркетингового ціноутворення
- методологічні підходи до розробки маркетингової цінової стратегії.
Вміти:
- розробляти гнучку тактику та стратегію ціноутворення з урахуванням різнопланових факторів;
- проводити аналіз чинників, які впливають на ціни;
- розраховувати різні види цін;
- проводити дослідження економічної кон’юнктури ринку та цінової динаміки;
- застосувати методи визначення цінової еластичності.
Робоча програма з навчальної дисципліни “Маркетингове ціноутворення”
Перелік методичних вказівок для вивчення дисципліни “Маркетингове ціноутворення”
Підручники та посібники для вивчення дисциплини “Маркетингове ціноутворення”
