Маркетингові дослідження

Спеціальність:
Маркетинг
Фінанси та кредит
СВО:
Бакалавр
Магістр
Курс:
1
3
4
Провідний викладач:
Куліш Тетяна Володимирівна

 

 

Мета курсу – надання студентам  знань щодо системи, методів та алгоритмів аналізу внутрішнього і зовнішнього бізнес-середовища підприємств, шляхів і резервів його маркетингового розвитку.

Завдання курсу –  ознайомлення студентів з основними поняттями, системами та алгоритмами процесів проведення маркетингових досліджень;

– відпрацювання конкретних методів та методик проведення маркетингових досліджень для вирішення кола конкретних дослідницьких задач;

– набуття навичок творчого пошуку резервів удосконалення маркетингової діяльності підприємства за результатами проведення досліджень.

Предмет курсу – методи і процеси дослідження суб’єктів  та умов навколишнього бізнес-середовища і внутрішнього середовища підприємства.

 

У результаті вивчення дисципліни студент повинен:

 

знати:

основні поняття, принципи маркетингових досліджень, їх види та організаційні форми проведення; навколишнє бізнес-середовище та мікро середовище підприємства як об’єкти маркетингових досліджень; сутність, роль та вимоги до маркетингової інформації, її види та джерела; теоретичні аспекти маркетингової інформації; характеристику постачальників маркетингової інформації та специфіку їх роботи; класифікацію постачальників маркетингової інформації, критерії та процедуру їх вибору та організацію роботи з ними.

вміти:

збирати маркетингову інформацію з різних джерел, систематизувати та аналізувати; виявляти головні переваги та можливі вади використання послуг постачальників маркетингової інформації підприємствами-товаровиробниками; володіти методикою проведення маркетингових досліджень; складати анкети для збору маркетингової інформації, правильно відібрати засоби цільового сегментування; характеризувати методи збирання інформації і використовувати їх на практиці; проводити сегментування та розраховувати місткість ринку різними методами; досліджувати кон’юнктуру ринку,  розраховувати показники її стану, прогнозувати товарний ринок; вибирати найбільш економічно доцільні канали реалізації продукції, володіти методами стимулювання збуту товарів.

Робоча програма навчальної дисципліни «Маркетингові дослідження» для 3 курсу ОКР “Бакалавр”

Робоча програма навчальної дисципліни «Маркетингові дослідження» для 4 курсу ОКР “Бакалавр”

Робоча програма навчальної дисципліни «Маркетингові дослідження» для 1 курсу ФБ ОКР “Магістр”

Методичні вказівки для вивчення дисципліни «Маркетингові дослідження»

Підручники та посібники для вивчення дисципліни «Маркетингові дослідження»