Міжнародний маркетинг

Спеціальність:
Маркетинг
СВО:
Магістр
Курс:
1
Провідний викладач:

 

Мета курсу – формування у студентів теоретичних і практичних знань у сфері ведення міжнародної маркетингової діяльності, необхідних для досягнення комерційних цілей у міжнародному бізнесі.


Завдання курсу – 
формування у студентів цілісної уяви про специфіку міжнародної маркетингової діяльності; засвоєння студентами категоріального апарата, що використо­вується при здійсненні міжнародної маркетингової діяльності; формування системи знань про теоретичні засади аналізу міжна­родного маркетингового середовища та оцінювання його приваб­ливості для здійснення зовнішньоекономічної діяльності; засвоєння методів отримання та оброблення маркетингової інфор­мації в міжнародній діяльності; визначення основних складових та особливостей побудови марке­тингової політики підприємства на міжнародних ринках.

Предмет курсу – інформація про торгівельну та фінансову діяльність ТНК, результати його діяльності на світовому ринку, рух грошових коштів, що узагальнюється у фінансовій, статистичній і спеціалізованій звітності підприємства.

У результаті вивчення дисципліни студент повинен

знати:

  • загальнотеоретичні основи дисципліни;
  • методологію міжнародних маркетингових досліджень;
  • процеси, які притаманні організації міжнародної маркетингової діяльності на підприємстві;
  • новітні підходи щодо оцінювання ефективності реалізації міжнародних маркетингових програм на підприємстві

вміти:

  • визначати показники обсягів, динаміки, результативності та ефективності міжнародної маркетингової діяльності;
  • використовувати емпіричні та статистичні дані, інформаційні матеріали для аналізу стану світового економічного середовища з метою вибору стратегії здійснення міжнародної маркетингової діяльності;
  • застосовувати методики проведення порівняльного аналізу щодо загроз та переваг для вітчизняних підприємств при виході на різні сегменти світових товарних ринків.
  • обґрунтовувати рекомендації щодо розроблення й обґрунтування комплексу маркетингу фірми на зовнішньому ринку.

Робоча програма навчальної дисципліни “Міжнародний маркетинг”

Перелік методичних вказівок для вивчення дисципліни “Міжнародний маркетинг”

Підручники та посібники по дисциплині “Міжнародний маркетинг”