Мета курсу – формування у студентів теоретичних і практичних знань у сфері ведення міжнародної маркетингової діяльності, необхідних для досягнення комерційних цілей у міжнародному бізнесі.
Завдання курсу – формування у студентів цілісної уяви про специфіку міжнародної маркетингової діяльності; засвоєння студентами категоріального апарата, що використовується при здійсненні міжнародної маркетингової діяльності; формування системи знань про теоретичні засади аналізу міжнародного маркетингового середовища та оцінювання його привабливості для здійснення зовнішньоекономічної діяльності; засвоєння методів отримання та оброблення маркетингової інформації в міжнародній діяльності; визначення основних складових та особливостей побудови маркетингової політики підприємства на міжнародних ринках.
Предмет курсу – інформація про торгівельну та фінансову діяльність ТНК, результати його діяльності на світовому ринку, рух грошових коштів, що узагальнюється у фінансовій, статистичній і спеціалізованій звітності підприємства.
У результаті вивчення дисципліни студент повинен
знати:
- загальнотеоретичні основи дисципліни;
- методологію міжнародних маркетингових досліджень;
- процеси, які притаманні організації міжнародної маркетингової діяльності на підприємстві;
- новітні підходи щодо оцінювання ефективності реалізації міжнародних маркетингових програм на підприємстві
вміти:
- визначати показники обсягів, динаміки, результативності та ефективності міжнародної маркетингової діяльності;
- використовувати емпіричні та статистичні дані, інформаційні матеріали для аналізу стану світового економічного середовища з метою вибору стратегії здійснення міжнародної маркетингової діяльності;
- застосовувати методики проведення порівняльного аналізу щодо загроз та переваг для вітчизняних підприємств при виході на різні сегменти світових товарних ринків.
- обґрунтовувати рекомендації щодо розроблення й обґрунтування комплексу маркетингу фірми на зовнішньому ринку.
Робоча програма навчальної дисципліни “Міжнародний маркетинг”
Перелік методичних вказівок для вивчення дисципліни “Міжнародний маркетинг”
Підручники та посібники по дисциплині “Міжнародний маркетинг”