Стратегічний маркетинг

Спеціальність:
Маркетинг
СВО:
Магістр
Курс:
1
Провідний викладач:
Шквиря Наталя Олександрівна

 

Мета курсу: формування системи теоретичних знань з маркетингових стратегій і практичних навичок управління стратегічною маркетинговою діяльністю підприємства.

Завдання курсу – вивчення сутності і сфери стратегічного маркетингу, змісту маркетингового середовища та його впливу на стратегічну діяльність підприємства; набуття вмінь маркетингового стратегічного аналізу і проектування маркетингових стратегій.

У результаті вивчення дисципліни студент повинен

знати:

  • принципи стратегічного маркетингу;
  • сутність та особливості формування маркетингових стратегій підприємства;
  • методи організації стратегічного маркетингу;
  • методи організації стратегічного маркетингу на підприємстві;
  • методики розробки стратегій маркетингу;
  • методики формування та вибору цільових сегментів підприємства;
  • сучасні тенденції розвитку стратегічного маркетингу.

вміти:

  • проводити маркетинговий стратегічний аналіз;
  • формувати стратегічний план маркетингу підприємства;
  • планувати і реалізовувати процес стратегічного маркетингу підприємства;
  • формулювати ефективну місію підприємства;
  • встановлювати адекватні маркетингові стратегічні цілі підприємства;
  • розробляти адекватні різновиди маркетингових стратегій підприємства;
  • надавати маркетингову оцінку стратегічній діяльності підприємства.

Робоча програма з навчальної дисципліни “Стратегічний маркетинг”

Перелік методичних вказівок для вивчення дисципліни “Стратегічний маркетинг”

Підручники та посібники для вивчення дисциплини “Стратегічний маркетинг”