Мета курсу: формування системи теоретичних знань з маркетингових стратегій і практичних навичок управління стратегічною маркетинговою діяльністю підприємства.
Завдання курсу – вивчення сутності і сфери стратегічного маркетингу, змісту маркетингового середовища та його впливу на стратегічну діяльність підприємства; набуття вмінь маркетингового стратегічного аналізу і проектування маркетингових стратегій.
У результаті вивчення дисципліни студент повинен
знати:
- принципи стратегічного маркетингу;
- сутність та особливості формування маркетингових стратегій підприємства;
- методи організації стратегічного маркетингу;
- методи організації стратегічного маркетингу на підприємстві;
- методики розробки стратегій маркетингу;
- методики формування та вибору цільових сегментів підприємства;
- сучасні тенденції розвитку стратегічного маркетингу.
вміти:
- проводити маркетинговий стратегічний аналіз;
- формувати стратегічний план маркетингу підприємства;
- планувати і реалізовувати процес стратегічного маркетингу підприємства;
- формулювати ефективну місію підприємства;
- встановлювати адекватні маркетингові стратегічні цілі підприємства;
- розробляти адекватні різновиди маркетингових стратегій підприємства;
- надавати маркетингову оцінку стратегічній діяльності підприємства.
Робоча програма з навчальної дисципліни “Стратегічний маркетинг”
Перелік методичних вказівок для вивчення дисципліни “Стратегічний маркетинг”
Підручники та посібники для вивчення дисциплини “Стратегічний маркетинг”