Моніторинг стейкхолдерів є невід’ємною складовою системи внутрішнього забезпечення якості освіти та освітньої діяльності в Таврійському державному агротехнологічному університеті імені Дмитра Моторного.
Метою моніторингу є отримання об’єктивної інформації щодо очікувань та задоволення здобувачами вищої освіти, випускниками, викладачами, роботодавцями і іншими зацікавленими особами якістю освіти, станом освітнього процесу, забезпечення зворотного зв’язку між усіма учасниками освітнього процесу та розробка пропозицій щодо його удосконалення.
Завданнями опитування є отримання інформації щодо ставлення стейкхолдерів до освітнього процесу в університеті, а саме:
- здобувачів вищої освіти стосовно якості освітніх програм;
- здобувачів вищої освіти стосовно якості освітнього процесу за ОП;
- здобувачів вищої освіти стосовно якості викладання навчальних дисциплін;
- здобувачів вищої освіти стосовно академічної доброчесності в ТДАТУ;
- викладацького складу стосовно якості освітніх програм;
- випускників вищої освіти стосовно рівня їх задоволеності отриманих освітніх послуг;
- роботодавців стосовно якості існуючих освітніх програм і навчальних планів.
Telegram-канал @tdatu створено для здобувачів вищої освіти ТДАТУ з наступною метою:
- активне висвітлення роботи органів студентського самоврядування;
- інформування учасників про всі актуальні події, які відбуваються в Університеті;
- швидкий доступ до онлайн-анкети «Зауваження та пропозиції здобувачів вищої освіти» за посиланням https://forms.gle/U2FVLedpg9fKzZnC8
Аналіз всієї отриманої інформації здійснюється працівниками Відділу моніторингу якості освітньої діяльності у ТДАТУ. Матеріали анкетування узагальнюються і передаються для ознайомлення керівництву ТДАТУ, факультету з подальшим обговоренням на засіданнях кафедр, робочих груп, науково-методичних комісіях тощо та прийняття відповідних рішень.
За результатами моніторингу складається аналітичний звіт, який подається до відділу моніторингу якості освітньої діяльності у ТДАТУ. Зазначені матеріали містять аналітичну інформацію та пропозиції з питань удосконалення освітніх програм та освітнього процесу.