Відділ моніторингу якості освітньої діяльності у своїй діяльності керується чинним законодавством України, нормативними документами Міністерства освіти і науки України, Статутом університету, рішеннями вченої ради університету, наказами ректора та Положенням про відділ моніторингу. Відділ підзвітний і підконтрольний безпосередньо першому проректору університету. Робота Відділу регламентується річним планом, погоджений з першим проректором та затверджений ректором університету.

МЕТА ТА ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ

  1. Формування політики гарантії забезпечення якості освіти в ТДАТУ.
  2. Побудова ефективної структури управління щодо надання якісних освітніх послуг в ТДАТУ через розвиток людського капіталу, інтелектуального лідерства, технологічних досягнень на засадах прагнення досконалості, відкритості, змагальності та забезпечення принципу академічної доброчесності.
  3. Побудова вдосконаленого відкритого гармонізованого та структурованого комунікативного простору в якому відбувається інформаційний обмін в університеті щодо усіх видів та результатів моніторингу через інформаційні ресурси ТДАТУ з метою формування компонентів культури якості вищої освіти.
  4. Безперервний та систематичний моніторинг якості освітніх послуг та освітніх програм відповідно до розроблених та затверджених показників у відповідності до міжнародних стандартів ISO 9001-2015 та Європейського простору вищої освіти (ESG 2015).
  5. Вивчення та впровадження інструментів гарантії якості вищої освіти та освітньої діяльності, через внутрішні аудити якості, системи ранжування, ґрунтуючись на досвіді вітчизняних та міжнародних освітніх установ, діяльність яких спрямована на систематичне поліпшення якості, з метою інтеграції закладу вищої освіти до світового освітнього простору.
  6. Організація та проведення систематичного незалежного моніторингу якості підготовки фахівців ТДАТУ з залученням органів студентського самоврядування та формування на цій основі рекомендацій щодо покращання усіх складових освітнього процесу.
  7. Проведення онлайн-опитування здобувачів вищої освіти, випускників та роботодавців з метою визначення якості освітніх програм, якості викладання, якості організації освітнього процесу.
  8. Аналіз ліцензійних умов надання освітніх послуг у сфері вищої освіти.
  9. Моніторинг обліково-звітної документації щодо організації освітнього процесу.
  10. Аналіз відповідності базової освіти науково-педагогічних працівників профілю викладаємих дисциплін.
  11. Надання консультативної та науково-методичної допомоги з питань якості підготовки фахівців учасникам (викладачам і студентам) моніторингових заходів.
  12. Розробка спільно з кафедрами університету критеріїв оцінювання кожного об’єкту моніторингу у відповідності до існуючих стандартів і моделей якості.
  13. Інформування суб’єктів і об’єктів моніторингу про його основні результати.
  14. Підготовка пропозицій щодо усунення недоліків, виявлених під час контрольних моніторингових перевірок.
  15. Забезпечення принципів академічної доброчесності.
  16. Визначення основних тенденцій зміни кількісних і якісних показників на основі аналізу моніторингу навчальних досягнень здобувачів вищої освіти з урахуванням вимог ринку праці.