Венгерова Олена Василівна
Посада: Доцент кафедри маркетингу
Вчене звання: Доцент В 2014році отримала вчене звання доцента кафедри «Фінанси і кредит»
Науковий ступінь: Кандидат економічних наук У 2012 році захистила дисертацію у спеціалізованій вченій раді Класичного приватного університету та отримала науковий ступінь кандидат економічних наук Спеціальність 08.00.04 - економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).
Email: olena.venherova@tsatu.edu.ua
Ідентифікатори науковця:
Галузь наукових інтересів:
- Управління внутрішнім маркетингом підприємства Інноваційні форми маркетингових комунікацій
Досвід наукової та викладацької діяльності: Працювала в Класичному приватному університеті на посаді викладача кафедри «Фінансів і банківської справи» з 2008 року, а з 2012 – на посаді доцента кафедри «Фінансів і кредиту». З 2016 по 2022р. працювала доцентом на кафедрі «Маркетингу» Запорізького інституту економіки та інформаційних технологій. З 2024р. доцент кафедри «Маркетинг» Таврійського державного агротехнологічного університету ім. Д. Моторного.
Основні наукові праці
1. Венгерова О.В. Роль екологічного податку в сучасних умовах господарювання. Сучасний стан та перспективи розвитку екологічного оподаткування в Україні : матер. наук.-практ. круглого столу 21 березня 2014 року. Запоріжжя : КПУ, 2014. С. 44-46.
Наукові публікації
2. Венгерова О.В. Визначення достатності банківського капіталу на основі методу таксономії. Економічний простір. 2014. № 82. С. 136-144.
3. Венгерова О.В. Підходи до визначення інвестиційного потенціалу комерційних банків. Інвестиції: практика та досвід. 2014. № 7. С. 23-25.
4. Венгерова О.В. Особливості мотивації праці у бюджетній сфері. Вісник КІБІТ. 2016. № 1 (29). С. 13-16.
5. Венгерова О.В. Сутність та роль внутрішнього маркетингу у процесі формування лояльності клієнтів. Інтелект ХХІ. 2016. Вип. 6. С. 45-52.
6. Венгерова О.В. Концепція внутрішнього маркетингу в процесі управління персоналом на підприємстві. Сталий розвиток економіки. 2017. № 1 (34). С. 122-125.
7. Венгерова О.В. Формування системи внутрішнього маркетингу на підприємстві. Економічний простір. 2017. № 118. С. 175-184.
8. Венгерова О.В. Особливості запровадження внутрішнього маркетингу на підприємстві. Економічний простір. 2018. № 133. С. 157-165.
9. Venherova O.V. Management of internal marketing of an enterprise on the basis of the system-reflexive approach. Вісник ЗНУ. Економічні науки. 2019. Вип. 2 (42). – С. 115-118.
10. Венгерова О.В. Особливості внутрішнього маркетингу в ІТ-компаніях. Сучасні аспекти розвитку міжнародних економічних відносин і світового господарства: матер. доп. Міжнар. науково- практич. конф. (м. Ужгород, 12-13 листопада 2021 року). С. 197-199.
Навчальні дисципліни
- Маркетингові дослідження
- Маркетингові комунікації
- Інфраструктура товарного ринку Маркетингові дослідження та управління інвестиційними проектами
- Рекламний менеджмент
- Маркетинг в системі управління та адміністрування .
Підвищення кваліфікації, стажування
- Всеукраїнське науково-педагогічне підвищення кваліфікації «ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У ВИЩІЙ ОСВІТІ: РИЗИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІНТЕГРАЦІЇ» на базі Центру українсько-європейського наукового співробітництва з 1.07.2024 по 11.08.2024р. (180 годин, 6 кредитів ЄКТС)
- Запорізький національний університет, з 08.10.2018р. по 08.04.2019р. (120 год. 4 кредити ЄКТС, свідоцтво № СС 021252243/0013-19)/
