29 січня 2024 року відбулося засідання робочих груп освітньо-професійних програм першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівня вищої освіти, а також освітньо-наукової програми третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг».

 На засіданні обговорювалися результати моніторингів стейкхолдерів освітніх програм, розбиралися зауваження та пропозиції.

 Враховуючи основні зауваження стейкхолдерів було розроблено проєкти освітньо-професійних програм першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівня вищої освіти, а також освітньо-наукової програми третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг». Усі проєкти для ознайомлення громадськістю будуть розміщені до 31 січня на сайті факультету економіки та бізнесу.

  До 5 березня продовжується активна робота робочих груп освітніх програм щодо удосконалення освітніх програм спеціальності 075 «Маркетинг» з врахуванням усіх пропозицій та зауважень стейкхолдерів і громадськості.