05 грудня 2024 року на механіко-технологічному факультеті відбулася атестація здобувачів, які навчаються за дуальною формою здобуття освіти.

З вітальним словом до присутніх звернувся декан факультету Володимир Кувачов. Розповів що таке дуальна освіта та як вона працює в ТДАТУ, пояснив основні моменти нормативно-правової бази впровадження дуальної освіти в Україні. Основний документ ТДАТУ, яким регламентується здобуття освіти за дуальною формою, є Положення про порядок організації та проведення дуальної форми навчання в ТДАТУ.

Здобувачі спеціальностей 208 «Агроінженерія» та 133 «Галузеве машинобудування» виступали зі звітами про своє дуальне навчання.

Здобувач 22 САІ групи Іван Опілат доповів про результати дуального навчання на ДП «Перемога Нова» дочірньому підприємстві МХП.

Про результати дуального навчання на підприємстві ТОВ «ОЗСМ «Агротех» розповів здобувач 12 с(ФМБ) АІ групи Максим Костенко.

Заслухано звіт здобувача 13АІ групи про результати дуального навчання на підприємстві ТОВ «Преображенське» Віталія Волкова.

Звіт групи здобувачів спеціальності 133 «Галузеве машинобудування» про результати дуального навчання на підприємстві ПАТ Роменський завод «Тракторзапчастина» представив здобувач 22 ГМ групи Сергій Кайнара.

Частину свого часу здобувачі  відпрацьовують в учбовому закладі, а частину – на робочому місці у підприємстві чи організації. Такий підхід суттєво підвищує практичні навички, оскільки в його основі не тільки закріплення теорії на практиці, а саме навчання в умовах виробництва.

Під час спілкування було перевірено відповідність виконуваних робіт програмі навчання на робочому місці, обговорено зміст освітніх програм на предмет відповідності професійним стандартам та вимогам до компетентностей майбутніх фахівців, а також надано пропозиції щодо змісту робочих програм навчальних дисциплін.

Здобувачі отримали позитивні характеристики від керівників підприємств, які відзначили високий рівень практичної підготовки майбутніх фахівців. Всі здобувачі надали позитивну оцінку дуальної системи та бажання й надалі продовжувати своє навчання на дуальній формі.

2 3

4 5

6 7

8 9

12 11