У рамках змішаного гібридного навчання, яке впроваджено в ТДАТУ на механіко-технологічному факультеті з минулого навчального року, у цьому семестрі стартували очні заняття студентів спеціальності «Агроінженерія» на базі Іллінецького аграрного фахового коледжу.

Цього разу кількість охочих долучитися до змішаної форми навчання була значною, тож перша група студентів сформована на конкурсній основі. Заняття розпочалися 29 вересня.

Очна форма навчання дає студентам значні переваги порівняно з дистанційною. Якщо дистанційно здобувачі освіти отримують здебільшого теоретичні знання, то під час очних занять вони мають можливість:

  • безпосередньо працювати із сучасною технікою та обладнанням;
  • виконувати лабораторні та практичні роботи в реальних польових умовах;
  • розвивати практичні навички експлуатації, діагностики й обслуговування машин;
  • відпрацьовувати командну взаємодію та прийняття рішень у виробничих ситуаціях.

Такий формат дозволяє студентам швидше та якісніше формувати професійні компетентності, відчувати зв’язок між теорією та практикою, а також здобувати цінний досвід реального аграрного виробництва, що є запорукою їхньої майбутньої конкурентоспроможності на ринку праці.

Крім того, навчання у колективі сприяє розвитку soft skills – комунікабельності, навичок роботи в команді, лідерства та відповідальності. Самі студенти відзначають, що під час очних занять вони почуваються більш залученими до навчального процесу, а їхня мотивація до навчання зростає.

Декан механіко-технологічного факультету Володимир Кувачов висловлює щиру подяку ректору ТДАТУ Сергію Кюрчеву за організаційну підтримку, супровід та створення умов для реалізації змішаного навчання, що відкриває студентам нові можливості для професійного зростання.

Змішане навчання у ТДАТУ таким чином не лише відповідає сучасним освітнім викликам, а й сприяє підвищенню та забезпеченню якості освіти, готуючи справжніх професіоналів у галузі агроінженерії.

photo_4_2025-09-30_10-13-16

photo_1_2025-09-30_10-13-16

photo_2_2025-09-30_10-13-16 photo_3_2025-09-30_10-13-16