У Таврійському державному агротехнологічному університеті імені Дмитра Моторного урочисто відкрили лабораторію «DigiTech» за участі механіко-технологічного факультету. Ця подія стала важливим кроком у зміцненні цифрової інфраструктури закладу освіти.
Лабораторія створена в межах проєкту “DigiTech: Підвищення доступності інженерно-технічної освіти для молоді”, реалізованого за програмою “Мріємо та діємо”. Проєкт здійснюється за фінансової підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується організацією IREX у співпраці з Інформаційно-консультаційним центром “Агро-Таврія”.
Лабораторія орієнтована на підготовку студентів інженерно-технічних спеціальностей до роботи з сучасними технологіями. Її ключова мета — навчити здобувачів проєктувати, моделювати та створювати деталі, вузли й механізми, що є основою для розробки інноваційних технічних виробів.
Головною перевагою лабораторії є професійне використання програмного середовища Autodesk Inventor, яке відкриває нові можливості для підготовки фахівців:
- Відповідність міжнародним стандартам. Програмне забезпечення відповідає вимогам глобального ринку праці.
- Освоєння сучасного інженерного дизайну. Здобувачі вищої освіти опановують навички роботи з деталями, механізмами й системами.
- Підготовка до роботи з ЧПК. Програма забезпечує необхідні знання для роботи з обладнанням числового програмного керування.
- Використання хмарних технологій. Інструменти для командної роботи й доступ до проєктів із будь-якого місця.
- Сучасний інтерфейс і багатофункціональність.
Висловлюємо глибоку вдячність ректору ТДАТУ Сергію Кюрчеву за підтримку ініціативи та активну участь у створенні лабораторії. Щира подяка кафедрі ІМКП та завідувачу, доценту Олександру Вершкову, за ініціативність і професіоналізм у реалізації цього проєкту. Окрема подяка керівниці Запорізького інформаційно-консультаційного центру «Агро-Таврія» Анастасії Коноваленко за високопрофесійний супровід реалізації гранту.
Лабораторія «DigiTech» готова сприяти якісній підготовці майбутніх фахівців! Вона стане важливою платформою для інтеграції університету в міжнародну освітню й технічну спільноту, закладаючи міцний фундамент для інноваційного навчання та розвитку інженерії.