Навчальна практика «Управління якістю в туризмі» спрямована на формування у здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти загальних та фахових компетентностей щодо системи знань про управління якістю в туризмі, а також практичних навичок в сфері управління якістю туристичних послуг. Практика спрямована на підготовку здобувачів вищої освіти до ефективної роботи у сфері туризму та гостинності, спрямована на вивчення ы закріплення на практиці основних понять та категорій управління якістю в туризмі; визначення основних компонентів безпеки, стандартизації та сертифікації в туризмі, вивчення стандартів якості в туризмі; вивченню сутності та змісту управління якістю послуг; визначення концепції управління якістю в туризмі, інноваційних підходів до управління знаннями та персоналом на засадах концепції TQM; вивчення методів, технологій та інструментарію управління якістю в туризмі; системи, стандарти та аудит управління якістю в туризмі.

Мета навчальної практики «Управління якістю в туризмі» полягає у вдосконаленні навичок та здобутті практичного досвіду в сфері туризму, формування у здобувачів вищої освіти комплексної системи знань з теорії, методології та практики управління якістю туристичних послуг, принципів побудови та функціонування систем управління якістю для різних видів туризму, вивчення нормативно-законодавчих, організаційних та економічних питань з управління якістю в сфері туризму.

Завдання навчальної практики:

  1. Ознайомлення ЗВО з основними концепціями та методами управління якістю в туризмі, включаючи стандартизацію, сертифікацію та системи контролю якості.
  2. Вивчення та аналіз реальних ситуацій з управління якістю в туристичній галузі, включаючи взаємодію з клієнтами, управління процесами обслуговування та вирішення проблем якості.
  3. Розвиток навичок управління проектами та роботи в команді з метою впровадження поліпшень у системах якості в туристичній сфері.
  4. Підвищення свідомості стосовно важливості якості обслуговування для успішного функціонування туристичного бізнесу та забезпечення задоволеності клієнтів.
  5. Розвиток аналітичних та проблемно-розв’язувальних навичок, необхідних для ефективного управління якістю в туристичній сфері.

Об’єктом навчальної практики «Управління якістю в туризмі» є системи управляння якістю підприємств туристичної індустрії.

Предметом навчальної практики є організація та управління якістю наданих послуг в діяльності туристичних підприємств

Згідно з вимогами освітньо-професійної програми здобувачі вищої освіти повинні: знати:

 поняття, підходи та принципи управління якістю в туризмі;

– системи, концепції та етапи формування процесу управління якістю в туризмі;

– документообіг в системі управління якістю в туризмі;

– складові елементи систем та специфіку системного управління якістю в туризмі;

– класичні та нові методи управління якістю в туризмі;

– призначення і структуру стандартів ISO серії 9000;

– вимоги стандартів ISO серії 9000 до моделі забезпечення якості в туризмі;

– методологію безперервного вдосконалення діяльності туристичного підприємства відповідно до концепції TQM;

– значення і процедури сертифікації системи якості та аудиту якості в туризмі;

вміти:

– розраховувати ефективність та витрати на забезпечення якості туристичних послуг;

– визначати структуру і головні положення управляння якості в туризмі;

– вибирати необхідні стандарти ISO серії 9000 залежно від специфіки туристичного підприємства;

– розробляти головні елементи систем управління якістю за моделями стандартів ISO серії 9000;

– вибирати оптимальну форму збирання, аналізу і обробки туристичних та економічних даних про діяльність у галузі якості та функціонування системи якості в туризмі;

– розробляти механізм управління економікою якості в туризмі.

СИЛАБУС з навчальної практики «УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ В ТУРИЗМІ»

Робоча програма навчальної практики «Управління якістю в туризмі»