-
Куліш Т.В. Ризик та невизначеність в діяльності аграрних підприємств. Економіка АПК, 2005, №2. С.21-25. Наукове фахове видання
-
Куліш Т.В. Управління персоналом в умовах невизначеності. Матеріали міжнародного форуму молодих вчених «Ринкова трансформація економіки постсоціалістичних країн». У двох томах. Т2.- Х:ХНТУСГ. – 2005. С.64-65.
-
Куліш Т.В. Розвиток АПК в умовах невизначеності. Вісник ХНАУ, 2006. -№ 11. –с.149-151. Наукове фахове видання
-
Куліш Т.В. Прийняття управлінських рішень умовах ризику та невизначеності. Вісник ХНАУ, 2006. – №1. С.202-206 . Наукове фахове видання.
-
Куліш Т.В. Актуальні проблеми розвитку лізингу. Стратегія регіонального розвитку: формування та механізми реалізації: матеріали щорічної міжнародної науково-практичної конференції. 31 жовтня 2007 року. У 2-х т. – т. 2. – Одеса: ОРІДУ НАДУ, 2007. – с. 97-99.
-
Куліш Т.В. Правові аспекти організації лізингу в АПК. Держава та регіони. Серія: економіка і підприємництво – 2007 – №1. – с. 181-184. Наукове фахове видання.
-
Куліш Т.В. Розвиток лізингу в Україні. Вісник Харк.нац.тех.ун-ту сільського господарства: економічні науки. Вип. 54 – Харків: ХНТУСГ, 2007 р. – с.233-239. Наукове фахове видання.
-
Куліш Т.В. Лізинг в технічному переоснащенні аграрного сектору. Агросвіт. – 2007. – № 17. – с. 21-24. Наукове фахове видання.
-
Куліш Т.В. Сучасний стан та перспективи розвитку лізингового бізнесу в АПК. Держава та регіони. Серія: економіка та підприємництво. – 2007. – № 3. – с. 135-138. Наукове фахове видання.
-
Куліш Т.В. Оцінка ефективності лізингових операцій. Інвестиції: практика та досвід. – 2007. – № 3. – с. 25-28.наукове фахове видання.
-
Куліш Т.В. Державне регулювання лізингу в АПК на регіональному рівні. Агросвіт. – 2007. – № 3. – с. 18-23. Наукове фахове видання.
-
Куліш Т.В. Економічні та правові основи становлення лізингових відносин. Держава та регіони. Серія: економіка та підприємництво. – 2007. – № 2. – с. 145-148 наукове фахове видання.
-
Куліш Т.В. Концептуальні підходи до оцінки ефективності лізингу в аграрному секторі економіки. Держава та регіони. Серія: економіка та підприємництво. – 2008. – № 2. – с. 125-132 наукове фахове видання.
-
Куліш Т.В. Проектування раціональної організаційної схеми лізингу для аграрних підприємств. Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки) / за ред.. В.А. Рульєва. – Мелітополь: вид-во Мелітопольська типографія «ЛЮКС», 2008. – №1. – с.115-123. Наукове фахове видання
-
Куліш Т.В. Організаційно-правові умови розвитку лізингу для аграрних підприємств. Вісник харківського національного технічного університету сільського господарства: економічні науки. Вип..85. – харків: хнтусг. – 2009. –с. 207-211. Наукове фахове видання
-
Куліш Т.В. Маркетингова концепція розвитку інфраструктури товарного ринку. Матеріали першої регіональної міжвузівської науково-практичної конференції «проблеми розвитку соціально-економічних систем: підприємництво, глобалізація, економічне зростання». Київ-дубно, 2010. – вип.1.-с. 44-46.
-
Куліш Т.В. Маркетингові дослідження як основа прийняття управлінських рішень. Збірник наукових статей учасників міжнародної науково-практичної конференції «Організаційно-правові форми агропромислових формувань: стан, перспективи та вплив на розвиток сільських територій».- кнеу. -2011р.-с.112-117 наукове фахове видання.
-
-
Куліш Т.В. Розвиток лізингу в умовах євроінтеграції. Збірник матеріалів 5 міжнародної науково – практичної конференції (19-20 травня 2012 р. М. Суми).) 11 частина// Сумська філія харківського національного університету внутрішніх справ. – суми: ТОВ «Друкарський дім «Папірус» , с.238. Наукове фахове видання.
-
Куліш Т.В. Повышение конкурентоспособности на основе маркетинговых исследований. Конкурентный потенциал региона: материалы II Всероссийской молодежной научно-практической конференции (Абакан, 1-3 ноября 2012 г.) /– Абакан:[Б/и],2012.–с.24-29.
-
Куліш Т.В. Гармонизация механизма государственного регулирования в развитии лизинга для аграрных предприятий. Проблемы инновационного развития территории: междисциплинарный подход: материалы Всерос. с междунар. участием науч.-практ. конф. (Пермь, 25-26 октября 2012 г.) / НОУ ВПО “Зап.-Урал. ин-т экономики и права”. – Пермь, 2012. – Ч. II – C. 479-488
-
-
Куліш Т.В. Формирования маркетинговой товарной стратегии в инновационном развитии предприятий. Экономика и управление предприятиями, отраслями и комплексами в условия Инновационного развития: сб. Материалов международной научно-практической Конференции (21 октября 2013, г. Тверь)/ под общ. Ред. О.м. Дюжиловой, г.г. Скворцовой. – Тверь: ооо «документ-сервис», 2013, с.52-55
-
Куліш Т.В. Роль инноваций в формировании стратегии планирования прибыли предприятия. Сборник статей Всерос. науч.-практ. конф. [«Экономика и управление предприятиями, отраслями, комплексами в условиях инновационного развития»], (Тверь, 21 октября 2013 г.) / Тверской государственный технический университет. – Тверь: ТвГТУ, 2013. — С. 124-127.
-
Куліш Т.В. Проблемы развития инфраструктуры товарного рынка в современных условиях. Сборник статей III Международной научно-практической конференции «Актуальные проблемы экономики, права, образования: история и современность», 6 ноября 2013г., г.Каменск-Уральский. – Каменск-Уральский, 2013г.
-
Куліш Т.В. Aspects of infrastructure agricultural market development in Ukraine. Economics & management: proceedings of the 3rd international conference of young scientists em-2013. – Lviv: Lviv polytechnic publishing house, 2013. – Electronic edition on Cd-rom., p.174 – 176.
-
Куліш Т.В. Необходимость маркетинговых исследований в деятельности предприятий. 1-ая Междун. науч.-практ. конф. [«Современные проблемы маркетинга в отраслях и сферах деятельности»], (Дагестан, 21 февраля 2013 р.) / Дагестанский госуд. інст-т нар. хоз-ва – Дагестан: ДГІНХ, 2013.
-
Куліш Т.В. Маркетингове забезпечення конкурентоспроможності аграрних підприємств. Матеріали Міжн. науково-прак. конф. [«Сільські території: фінансово-економічні проблеми»], (Мелітополь, 6-7 травня 2014р.). – ТДАТУ, 2014. — С. 176-179
-
Куліш Т.В. Дослідження ринку соняшнику Запорізької області. Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки). -№ 2 (26), 2014. – с. 112-117 наукове фахове видання
-
-
Куліш Т.В. Перспективы развития инфраструктуры аграрного рынка в современных условиях. Сборник трудов VI Межд. научно-практ. конференции [«Инновации, предпринимательство и бизнес-образование в современном мире»], – (Костанай, 28 ноября, 2014г.) / Костанайский государственный университет им. А. Байтурсынова. – Костанай: КГУ, 2014. – С. 277-281
-
Куліш Т.В. Влияние внешней среды на рынок игристых вин. «Актуальные вопросы менеджмента современной организации – 2015» [Электронный ресурс] : электронное научное издание: сборник материалов Международной студенческой научно-практической конференции (Россия, Ижевск, 4 марта 2015 г.) / ФГБОУ ВПО «ИжГТУ имени М.Т. Калашникова». – Ижевск, 2015. – С. 322-325
-
Куліш Т.В. Маркетинговые исследования в системе менеджмента предприятий «Актуальные вопросы менеджмента современной организации – 2015» [Электронный ресурс] : электронное научное издание: сборник материалов Международной студенческой научно-практической конференции (Россия, Ижевск, 4 марта 2015 г.) / ФГБОУ ВПО «ИжГТУ имени М.Т. Калашникова». – Ижевск, 2015. – С. 259-264.
-
Куліш Т.В. Маркетинговые исследования влияния внешних факторов на рынок молока. «Актуальные вопросы менеджмента современной организации – 2015» [Электронный ресурс] : электронное научное издание: сборник материалов Международной студенческой научно-практической конференции (Россия, Ижевск, 4 марта 2015 г.) / ФГБОУ ВПО «ИжГТУ имени М.Т. Калашникова». – Ижевск, 2015. – С. 319-322
-
Куліш Т.В. Практичні аспекти маркетингових досліджень інноваційної діяльності підприємств.Наукове видання -МОЛОДІЖНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ ДАЙДЖЕСТ Науковий електронний журнал 2015 № 2-3(5-6) Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», -с. 257-262
-
Куліш Т.В. Розвиток інфраструктури аграрного ринку України. Проблеми та перспективи сталого розвитку АПК: матер. міжнар. наук.-практ. конф., м.Мелітополь, 7-14 квітня 2015 року. – Мелітополь: ТДАТУ, 2015. – Т.3. Економічні науки. С. 130-132
-
Куліш Т.В. Маркетингова орієнтація діяльності молокопереробних підприємств. Збірник матеріалів VII Міжнародної науково-практичної конференції «Тренди та інновації в сучасній економіці» Харківського національного університету будівництва та архітектури. – Харків. – 2015. – С. 193-196.
-
Куліш Т.В. Зміст інноваційного маркетингу у діяльності підприємства. Збірник наукових праць Міжн. наук.-практ. конф. «Тренди та інновації в сучасній економіці». – Харьків, 2015. – С. 124-126.
-
Куліш Т.В. Формування професійних орієнтирів майбутніх маркетологів. Роль освіти у формування життєвих цінностей молоді: матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції студентів і молодих учених (30 жовтня 2015 р) Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького; за заг . ред.. д..філ. наук, проф. Р.О. Олексенка.-Мелітополь, Вид-во:МДПУ ім.. Б. Хмельницького, 2015, – с.243-244
-
Куліш Т.В. Сутність інноваційного маркетингу у діяльності підприємства. Збірник матеріалів VII Міжнародної науково-практичної конференції «Тренди та інновації в сучасній економіці» Харківського національного університету будівництва та архітектури. – Харків. – 2015. – С. 124-126.
-
Куліш Т.В. Стратегічні методи в плануванні маркетингової діяльності підприємств. Збірник матеріалів наукових праць. Серія: економічні науки. ТДАТУ– 2015. – С. 124-127. наукове фахове видання
-
Куліш Т.В. Практические особенности внедрения инновационных методов стратегического анализа деятельности предприятий. Сборник статей Междун. научно-практ. конф. «Финансовый и управленческий учет, анализ и аудит: проблемы постановки и внедрения в соответствии с требованиями МСФО». – Душанбе, 2015. – С. 154-162.
-
Куліш Т.В. Маркетинговые исследования влияния внешних факторов на рынок молока. «Актуальные вопросы менеджмента современной организации»: элек. науч. изд.: сборник материалов Междун. студ. научно-практ. конф. (Россия, Ижевск, 4 марта 2015 г.) / ФГБОУ ВПО. – Ижевск, 2015. – С. 322-325
-
Куліш Т.В. Маркетинговые исследования в системе менеджмента предприятий. «Актуальные вопросы менеджмента современной организации»: элек. науч. изд.: сборник материалов Междун. студ. научно-практ. конф. (Россия, Ижевск, 4 марта 2015 г.) / ФГБОУ ВПО «ИжГТУ имени М.Т. Калашникова». – Ижевск, 2015. – С. 325-327
-
Куліш Т.В. Маркетингові аспекти конкурентоспроможності промислових підприємств. Міжнародні економічні відносини та розвиток міжнародного бізнесу за сучасних умов глобалізації світогосподарських зв’язків: збірник статей міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених. – Хмельницький: ХНУ, 2015. – с.83-86
-
Куліш Т.В. Сучасний стан та тенденції розвитку ринку молока Запорізької області. Збірник наукових праць молодих учених та аспірантів «Економіка та підприємництво». – Київ, КНЕУ, 2016. – С. 321-327. наукове фахове видання
-
Куліш Т.В. Маркетингові дослідження як основа інформаційного забезпечення діяльності підприємств. Теорія та практика менеджменту : матеріали Міжнар. наук.практ. конф. Т 33 / відп. ред. проф. Л. М. Черчик. – Луцьк, 2016. – 257-258 с.
-
Куліш Т.В. Маркетинговые исследования как инструмент повышения конкурентоспособности предприятий. Материалы VII Международной научно-практической конференции: «Наука и инновации – стратегические приоритеты развития экономики государства» «Дулатов Окулары 2015» спецвыпусе «Экономика и менеджмент», г. Кастанай , Казахстан, с.229-233
-
Куліш Т.В. Модель формирования стратегии развития предприятия на рынке молока. Моделирование в технике и экономике: материалы международной научно-практической конференции, Витебск, 23–24 марта 2016 года / УО «ВГТУ». – Витебск, 2016. – 557 с. 324-327
-
Куліш Т.В. Модель поведінки споживача промислового ринку соняшнику. Проблеми та перспективи розвитку підприємництва: Матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 25 листопада 2016 року). Х.: ХНАДУ. Т. 3. -с. 51-53
-
Куліш Т.В. Куліш Т.В. Формування маркетингової стратегії молокопереробних підприємств. Проблеми та перспективи розвитку підприємництва: Матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 25 листопада 2016 року). Х.: ХНАДУ. Т. 3. с.32-34
-
Маркетингові аспекти діяльності ПРАТ «Одеський завод шампанських вин. Матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 25 листопада 2016 року). Х.: ХНАДУ. Т. 3. с. 71-73
-
Методика дослідження оптимальної системи збуту молока. Журнал «Інноваційна економіка, 1-2, 2017[67], – с. 120-126 Наукове фахове видання
-
Маркетингове дослідження моделі поведінки споживача на ринку соняшнику. Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки). 2017 наукове фахове видання
Facebook
Google+
Pinterest