Сьогодні, лабораторії науково-дослідного інституту Соціально-економічного розвитку регіону ТДАТУ звітували по своїх науково-технічних підпрограмах.

      В 2023 році кафедра маркетингу, під керівництвом д.е.н., професора Дар’ї ЛЕГЕЗИ, активно працювала в рамках плану науково-технічної підпрограми 2 ТДАТУ на 2021-2025 роки «Науково-методичні основи регулювання соціально-економічного розвитку регіону» «Маркетингова стратегія розвитку підприємств в умовах ринкових трансформацій» (номер державної реєстрації № 0121U109914)), а також в межах Національної програми соціально-економічного розвитку сільських територій та сільськогосподарського виробництва.

     Метою дослідження є обґрунтування науково-практичних засад формування інтегрованих маркетингових комунікацій на підприємствах за умов формування системи Маркетинг 4.0.

  За результатами науково-дослідної програми кафедри маркетингу обґрунтовано запровадження інтегрованих маркетингових комунікацій на підприємствах за умов формування системи Маркетинг 4.0. Науково-методичні розробки використовуються Запорізькою обласною державною адміністрацією, Головним управлінням агропромислового розвитку, Мелітопольською районною державною адміністрацією управління, Асоціацією фермерів та землевласників Запорізької області, сільськогосподарськими підприємствами області.

     Викладачами кафедри за 2023 рік опубліковано 33 наукові праці, з яких 8 в журналах Scopus.