12 квітня 2014 року, згідно плану роботи секцій XІ Всеукраїнської науково-технічної конференції здобувачів вищої освіти ТДАТУ, проведено засідання наукової конференції по Секції 1 – МАРКЕТИНГ.

      Як зазначила в.о. завідувача кафедри маркетингу Наталя КУКІНА, ця конференція створена для того, щоб надати здобувачам вищої освіти платформу для демонстрації вашої наукової праці, обговорення ідей та натхнення один одного.

    За підсумками наукових досліджень здобувачів вищої освіти за 2023 рік на Секцію 1 зареєстровано 24 учасника. Кожен з них підготував та надіслав до оргкомітету Конференції свої тези наукових досліджень. Структура учасників розподілилася наступним чином: 21,5% – здобувачі вищої освіти ТДАТУ спеціальності 075 «Маркетинг», 8,5% – здобувачі вищої освіти ТДАТУ різних спеціальностей факультету економіки та бізнесу, 4,0% – здобувачі вищої освіти інших закладів вищої освіти.

    На засіданні наукової конференції по Секції 1 – Маркетинг було заслухано актуальні та цікаві наукові доповіді здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг». Презентували свої тези наступні здобувачі:

Давидович Єва, здобувачка вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг», 11сФМБ МК групи Назва доповіді: Аналіз конкуренції на ринку мінеральної води Науковий керівник: к.е.н., доцент, доцент кафедри маркетингу Сокіл Я.С.
Куций Вадим, здобувач вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг», 21 МК групи Назва доповіді: Програма лояльності як маркетинговий інструмент забезпечення конкурентоздатності підприємств Науковий керівник: к.е.н., доцент, доцент кафедри маркетингу Шквиря Н.О.
Гурєєва Анастасія, здобувачка вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг», 21 МК групи Назва доповіді: Аналіз мікросередовища підприємства на ринку соків в Україні Науковий керівник: к.е.н., доцент, доцент кафедри маркетингу Сокіл Я.С.
Сушко Марина, здобувачка вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг»,
11 МК групи
Назва доповіді: Що таке таргетинг Науковий керівник: к.е.н., доцент, доцент кафедри маркетингу Сокіл Я.С.
Камардін Михайло, здобувач вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг», 31 МК групи Назва доповіді: Місце маркетингу в умовах війни Науковий керівник: к.е.н., доцент, доцент кафедри маркетингу Арестенко Т.В.

 

    Кафедра маркетингу висловлює щирі слова подяки оргкомітету Конференції, науковим керівникам та кожному учаснику Секції 1 за активну участь і цінний внесок у наукову діяльність кафедри і ТДАТУ. Дослідження учасників конференції, презентації і обговорення принесли багато цікавої та корисної інформації та сприяли обміну знаннями.

    Кафедра маркетингу пишається своїми здобувачами-маркетологами, які стали основою авторського колективу матеріалів конференції Секції 1 та підготували цікаві, актуальні, інтерактивні наукові доповіді.

    Бажаємо усім учасникам конференції невичерпного натхнення і успіху у подальших наукових дослідженнях. Нехай кожен крок у вашому науковому пошуку відкриває нові перспективи та розширює горизонти знання.