21 грудня 2023 року науково-педагогічні працівники та здобувачі вищої освіти механіко-технологічного факультету прийняли участь в роботі круглого столу ITeachers Meet-Up: «Дуальна освіта: кращі практики та виклики впровадження», який відбувся в онлайн форматі.

Питання ефективності впровадження дуальної освіти на факультеті є актуальними та нагальними. Саме тому в роботі круглого столу прийняв участь декан факультету, гарант освітньої програми «Агроінженерія» другого (магістерського) рівня вищої освіти Володимир Кувачов, а також завідувачі кафедр факультету та науково-педагогічні працівники, які є кураторами дуального навчання. Водночас і здобувачам вищої освіти механіко-технологічного факультету цікавим було почути досвід та думки спікерів заходу щодо розвитку дуальної освіти, задля сприяння зміцнення партнерства між освітніми установами та бізнесом.

На цьому заході обговорювалися з експертами у галузі освіти та представниками SoftServe наступні питання:

– як дуальна освіта регулюється на законодавчому рівні та що можливо покращити;

– як SoftServe співпрацює з університетами та які переваги від партнерства бізнесу із закладами освіти для обох сторін;

– як впроваджувати дуальну освіту, з якими викликами можна стикнутися в процесі, та як їх долати.

Досвід, набутий в процесі дуальної освіти, сприяє глибшому розумінню предметів, підвищує конкурентоспроможність та готує здобувачів освіти до успішної кар’єри в обраній галузі та дозволяє:

– практично застосовувати знання: Здобувачі освіти отримують можливість відразу застосовувати теоретичні знання на практиці, в реальній робочій обстановці;

– отримувати цінний досвід роботи: Це дозволяє здобувачам освіти здобувати цінний досвід роботи, розвивати практичні навички та адаптуватися до робочого середовища;

– розвивати міжпредметні зв’язки: Здобувачі освіти можуть бачити зв’язок між тим, що вони вивчають у навчальному закладі та його застосуванням у реальній роботі;

– підготуватися до ринку праці: Здобувачі освіти заздалегідь отримують унікальний досвід та можуть мати кращі шанси на заробітну плату та стабільну кар’єру;

– розвивати особистість та навички керування: Дуальна освіта також сприяє розвитку особистості, самостійності та навичок керування часом, оскільки студентам потрібно балансувати навчання та роботу;

– створювати мережу зв’язків: Здобувачі освіти отримують можливість спілкуватися з фахівцями у своїй галузі та будувати корисні контакти для майбутньої кар’єри;

– адаптуватися до різних сфер діяльності: Це дає можливість пізнати конкретну галузь або професію, а також змогу швидко адаптуватися до різних типів робіт.

11

12

13

14

16

17