Віідповідно до Положення про опитування учасників освітнього процесу в Таврійському державному агротехнологічному університеті імені Дмитра Моторного (затвержено Наказом ректора № 9-ОД від 01.03.2023 р.) опитування стейкхолдерів є одним з основним інструментів моніторингу системи внутрішнього забезпечення якості освітнього процесу в ТДАТУ.

Тому, в 2023 році відповідно до затвердженого плану було проведено онлайн-опитування стейкхолдерів (здобувачів вищої освіти, викладачів, роботодавців, випускників) щодо якості освітньої діяльності за освітніми програмами всіх трьох рівнів вищої освіти: першого (бакалаврського), другого (магістерського) та третього (освітньо-наукового).

Оцінювання якості освітньої діяльності здійснюється з метою забезпечення прав здобувачів на отримання якісної освіти та врахування пропозицій інших стейкхолдерів, щодо підвищення якості освітньої діяльності та якості освіти.

Оцінювання ж якості викладання навчальних дисциплін в університеті дозволяє забезпечити інформаційні умови для формування цілісного уявлення про якість освітньої діяльності при вивченні навчальних дисциплін та здійснюється на принципах: прозорості, об’єктивності, академічної доброчесності, добровільності.

Завданнями опитування було отримання інформації щодо ставлення стейкхолдерів до освітньої діяльності в університеті, а саме:

  • здобувачів вищої освіти стосовно якості освітнього процесу та освітніх програм;
  • здобувачів вищої освіти стосовно якості викладання навчальних дисциплін;
  • здобувачів вищої освіти стосовно академічної доброчесності в ТДАТУ;
  • викладацького складу стосовно якості освітніх програм;
  • випускників вищої освіти стосовно рівня їх задоволеності отриманих освітніх послуг;
  • випускників, які працюють за профілем спеціальності, стосовно оцінювання змісту освітніх програм і навчальних планів;
  • роботодавців стосовно якості існуючих освітніх програм і навчальних планів.

Фахове опрацювання, аналіз отриманих результатів та формування аналітичного звіту про стан якості організації освітньої діяльності здійснювався працівниками відділу моніторингу якості освітньої діяльності ТДАТУ з залученням робочих груп освітніх програм. Оформлені аналітичні звіти з пропозиціями щодо удосконалення і підвищення якості освітньої діяльності та якості освіти в університеті за відповідними освітніми програмами розміщені на сайті відділу МЯОД.

Матеріали опитування передано для ознайомлення керівництву ТДАТУ, факультету (інституту) та обговорено на засіданнях кафедр, вчених радах факультетів, Науково-методичній раді та Вченій раді університету.