Вибір професії визначається відповідями на три питання: можу? хочу? отримаю? Чи можу я досягти успіху в цій професії? Чи хочу? Чи отримаю я роботу через 5-6 років, коли закінчу ВНЗ?

    Проблема вибору майбутньої професії – це найбільша проблема  для дитини 16 -17 років. Адже в шкільному віці мало хто чітко собі уявляє, ким він хоче стати в майбутньому. Більшість навіть не уявляють собі – в якій галузі  їм би хотілося працювати в майбутньому. А вибір зробити потрібно вже зараз.

dsc_5084    Отже, з метою прийняття обдуманого рішення про вибір своєї спеціальності з урахуванням інтересів та інших факторів, які можуть вплинути на вибір майбутньої професії, викладачами факультету ІКТ розроблено ряд заходів, що сприяють отримати відповіді на три вищенаведені запитання.

     22 листопада 2016 року відбулося знайомство учнів 11-го класу Загальноосвітньої школи №11 із факультетом «Інженерії та комп’ютерних технологій» ТДАТУ. У воріт Таврійського державного агротехнологічного університету школярів разом із класним керівником зустріла доцент Бондаренко Л.Ю. Спеціально для школярів була організована екскурсія по території  університету, з акцентуванням уваги на місці розташування приймальної комісії.

dsc_5089

     Далі школярі відвідали кафедру «Технічна механіка» – одну з основних кафедр загально інженерної підготовки студентів факультету ІКТ, де їм була представлена повна презентація факультету, яку підготував відповідальний за профорієнтаційну роботу кафедри старший викладач Чаплинський А.П.  Учням були надані наочні матеріали з інформацією щодо вступу та проведено анкетування.

  Перед майбутніми абітурієнтами виступив декан факультету ІКТ, завідувач кафедри технічної механіки к.т.н., доцент Вершков Олександр Олександрович, який ознайомив школярів зі структурою університету, переліком спеціальностей, за якими здійснюється підготовка студентів, культурними заходами та умовами відпочинку. Зокрема звернув увагу на спеціальності, за якими проводять підготовку фахівців на факультеті: «Комп’ютерні науки та інформаційні технології» і «Галузеве машинобудування», та які дисципліни вивчаються. «Сьогодні галузь IT є однією з найперспективніших, що має найшвидший розвиток у всьому світі. Щороку відкриваються все нові і нові горизонти для айтішників. Миттєве поширення смартфонів та інтернет-речей, сприяє бурхливому розвитку цієї галузі». Олександр Олександрович зазначив види діяльності та посади, які можуть обіймати випускники цих спеціальностей після закінчення ТДАТУ.dsc_5082

    Для дітей була проведена екскурсія лабораторіями кафедри, із демонстрацією лабораторних випробувань на міцність, що визвало окремий інтерес серед учнів.

  Для більш детального ознайомлення зі спеціальністю «Галузеве машинобудування» школярі направились до кафедри  «Обладнання переробних та харчових виробництв», де доцент Петриченко С.В. розповів про суть та перспективи розвитку переробної промисловості, закордонну співпрацю та міжнародні практики в країнах Європи, Америці та Австралії.dsc_5099

   Але найцікавішою для майбутніх абітурієнтів була екскурсія з демонстрацією діючого лабораторного обладнання, яку провів виконуючий обов’язки завідувача кафедри ОПХВ доцент Олексієнко В.О.  На власні очі учні побачили як випікається хліб, готуються пончики, чипси, чебуреки, виробляється морозиво, поп-корн, солодка вата та макаронні вироби. На останок діти отримали смачний приз у вигляді випічки власного виробництва.dsc_5134

 Такі ознайомчі заходи дозволяють випускникам дізнатися не тільки про діючі, а й про нові напрямки підготовки в університеті.

Ми вдячні всім, хто брав dsc_5141участь у даному заході та сподіваємось на дружну співпрацю з майбутніми абітурієнтами.

Факультет «Інженерії та комп’ютерних технологій» Таврійського державного агротехнологічного університету запрошує учнів випускних класів загальноосвітніх навчальних закладів міста Мелітополя на Дні відкритих дверей (за попередньою домовленістю).

Контактна інформація для класних керівників старших класів та завучів шкіл:

тел.: (0619) 42-69-32, Декан факультету ІКТ, доцент Вершков Олександр Олександрович