Взаємовідвідування занять є однією з основних форм методичної роботи кафедри та викладача, що має на меті вдосконалення методики проведення занять, підвищення педагогічної майстерності, обміну досвідом роботи тощо.

Основний напрямок проведення  взаємовідвідування  занять це те, що вони проводяться задля атестації науково-педагогічних працівників при заміщенні вакантних посад, обранні викладачів за конкурсом або при продовженні дії контракту, присвоєнні вчених звань, що проводиться з метою активізації їх творчої професійної діяльності, стимулювання безперервної фахової та загальної освіти, якісної роботи, підвищення відповідальності за результати навчання і виховання.

Взаємовідвідування занять є важливим методом у системі управління вищим навчальним закладом, в системі контролю, з метою встановлення відповідності змісту заняття, вимогам робочого навчального плану, робочої програми, організаційно-методичних форм проведення заняття, встановлення ступеню підготовленості викладача.

Тому, крім загальних заходів фахової підготовки науко­во-педагогічного складу, керівництвом кафедри здійснюється щосе­местрове планування взаємного відвідування занять науково-педагогічним персоналом.