26 лютого 2025 року відбулося розширене засідання проектної групи, студентського самоврядування, академічної спільноти та працедавців щодо обговорення проекту освітньо-професійної програми «Проектування цифрових моделей машин і механізмів» спеціальності G9 «Прикладна механіка» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти на 2025-2026 навчальний рік.
На засіданні були присутні 20 осіб серед яких провідні фахівці вищих навчальних закладів України, керівники підприємств та студентська молодь.
Засідання проектної групи та працедавців проходило в он-лайн режимі із використанням платформи ZOOM.
На порядку денному розглядалися наступні питання:
- Корегування назви освітньо-прфесійної програми відповідно Закону України № 3642-IX від 23.04.2024р.
- Оновлення ОП відповідно до нового переліку галузей і спеціальностей та додавання ЗК, РН на виконання Наказу МОН №842 від 13.06.24 щодо корупції.
- Виконання постанови КМУ від 21 червня 2024 р. № 734 щодо військової підготовки.
- Обговорення результатів опитувань за 2024 рік та пропозицій стейхолдерів.
По всім питанням доповідав гарант освітньої програми, керівник проектної групи к.т.н., доцент Мацулевич О.Є.
В обговоренні прийняли активну участь члени робочої групи, провідна академічна спільнота, представники роботодавців та студентства.
За результатами проведення розширеного засідання проектної групи, студентського самоврядування та працедавців відповідно статті 9 Закону України № 3642-IX від 23.04.2024р. скореговано назву освітньо-прфесійної програми за спеціальністю G9 «Прикладна механіка» і затверджено наступну редакцію: «Проектування цифрових моделей машин і механізмів»; внесено оновлення ОП відповідно до нового переліку галузей і спеціальностей та на виконання Наказу МОН №842 від 13.06.24 щодо корупції; введено дисципліну «Базова загальновійськова підготовка» у 4 семестрі для здобувачів 2 курсу та у 2 семестрі для здобувачів 1С(ФМБ) курсу спеціальності «Прикладна механіка»; переглянуто співвідношення теоретичної і практичної частини дисциплін за рахунок винесення частини теоретичного навантаження на самостійне вивчення.
Провідним викладачам було рекомендовано при формуванні робочих програм приділяти більше уваги формуванню навичок ведення ділової документації, управління персоналом, здатності працювати в колективі, формуванню навичок ефективного представлення себе й результатів своєї праці, здатності пристосовуватися до нових ситуацій.
