16 листопада  для студентів першого курсу механіко-технологічного факультету спеціальності 131 «Прикладна механіка» було організовано лекцію  «Академічна доброчесність в системі внутрішнього забезпечення якості вищої освіти», яку підготували та провели куратор доцент Олександр Мацулевич та заступник декана доцент Олена Дереза

Метою заходу було: сформувати в здобувачів вищої освіти уявлення про доброчесність, ознайомити з основними принципами доброчесності, видами та суттю порушень академічної доброчесності, навчити розрізняти різні види порушень академічної доброчесності.

Які наслідки має списування не тільки для однієї долі, а й усієї країни? Для чого дотримуватися академічної доброчесності? Такі та багато інших питань жваво обговорювалися під час виховного заходу.

Під час лекції студенти мали змогу дізнатися, що таке академічна доброчесність, для чого вона потрібна, які можуть бути наслідки порушення її правил і принципів. Так, за різними визначеннями академічна доброчесність являє собою сукупність морально-етичних і правових принципів, якими керуються учасники навчального процесу. Серед них: чесність, точність, підзвітність, справедливість, гуманність, прозорість, відповідальність, колегіальність, довіра та повага.

Також студентам розповіли про основні форми проявів академічної недоброчесності: плагіат, самоплагіат, списування, академічний саботаж, академічне шахрайство, фабрикація, фальсифікація, хабарництво тощо.

Крім того, було зроблено акцент, що за порушення академічної доброчесності студенти можуть бути притягнуті до академічної відповідальності (повторне проходження оцінювання, відрахування, позбавлення академічної стипендії, позбавлення пільг з оплати навчання тощо). Це потрібно для того, щоб студенти розуміли, для чого вони навчаються у виші.

Доброчесність у навчанні – це, передусім, повага до себе та до інших учасників освітнього процесу.