4 квітня 2025 року в рамках Всеукраїнської науково-технічної конференції здобувачів вищої освіти за підсумками наукових досліджень 2024 року на кафедрі вищої математики і фізики проведено засідання секції “Вища математика і фізика”.
Зі вступним словом до учасників звернулася завідувачка кафедри, к.т.н., доцент Наталя Дьоміна. Вона ознайомила присутніх із програмою заходу, окреслила основні напрями наукової діяльності кафедри, а також наголосила на важливості участі здобувачів вищої освіти у наукових форумах. До привітань приєднався начальник науково-дослідної частини університету Юрій Прус, який поділився спогадами про попередні роки проведення конференції, відзначив значення наукової діяльності у складних умовах сьогодення та побажав усім миру й наукового натхнення.
У засіданні секції взяли участь здобувачі вищої освіти ТДАТУ, які під керівництвом наукових керівників представили актуальні, теоретично й практично значущі доповіді. Тематика досліджень охоплювала:
- фундаментальні питання сучасної математики і фізики;
- прикладні задачі математики і фізики;
- міждисциплінарні дослідження, що мають інженерне спрямування.
Всього було заслухано 13 доповідей, кожна з яких викликала інтерес та жваве обговорення, 4 доповіді було визначено найкращими:
- Основи використання інструментарію MathCad для математичних розрахунків та моделювання (доповідач: Суровцев Д., 11 КН, керівник: к.т.н., доц. Дьоміна Н.А.);
- Моделювання зміни мікроклімату під сонячними панелями (доповідач: Пенчук Є., 11 МБ ЕЕ, керівник: к.т.н., доц. Дяденчук А.Ф.)
- Розв’язання задач керування в сфері цивільної безпеки із використанням експертних методів (доповідач: Корнієнко Д, 11 МБ ЦБ, керівник: к.ф.-м.н., доц. Леонтьєва В.В.);
- Розв’язання слабоструктурованих проблем в сфері цивільної безпеки засобами теорії статистичних рішень (доповідач: Бедрик Б., 11 МБ ЦБ, керівник: к.ф.-м.н., доц. Леонтьєва В.В.)
Засідання секції відбулося на високому організаційному та науковому рівні. Доповіді здобувачів вищої освіти засвідчили зростання наукового потенціалу студентів та ефективність наставництва з боку викладачів. Учасники отримали позитивний досвід наукової комунікації, нові ідеї для майбутніх досліджень та цінні зауваження щодо вдосконалення власних робіт.
За матеріалами кафедри вищої математики і фізики