У 2025–2026 навчальному році кафедра продовжує розвивати підходи до інтеграції неформальної освіти в освітній процес, акцентуючи увагу на гнучкості, практичній спрямованості та індивідуалізації навчання. Такий підхід сприяє формуванню затребуваних на ринку праці фахівців із сучасними компетентностями.
Неформальна освіта охоплює організовані освітні активності поза межами формальної академічної програми, дозволяючи студентам самостійно обирати темп, формат і траєкторію навчання. Водночас результати такого навчання можуть бути зараховані в межах формальної освіти, що забезпечує інтегровану та цілісну освітню модель.
Цього року кафедра розширила перелік освітніх програм, у межах яких впроваджуються курси з елементами неформальної освіти. Зокрема, за дисципліною «Фізика» такі підходи реалізуються для студентів освітніх програм «Проєктування цифрових моделей машин і механізмів» та «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка», за дисципліною «Алгебра і геометрія» на ОПП «Комп’ютерні науки».
Кафедра й надалі працює над впровадженням сучасних освітніх практик, щоб забезпечити студентам не лише якісну теоретичну підготовку, а й можливості для розвитку прикладних навичок і самостійної роботи в обраній галузі.
За матеріалами кафедри


