Найголовнішою метою для кожного студента є успішне застосування набутих за спеціальністю знань та навичок у майбутньому. Однак на ринку праці існує великий рівень конкуренції серед спеціалістів у агарному бізнесі. Тому, щоб отримати роботу своєї мрії, недостатньо просто мати хорошу теоретичну та практичну базу – кожний студент повинен вміти презентувати власні вміння та здобутки. Невипадково керівництвом Таврійського державного агротехнологічного університету 7 та 8 лютого було організовано зустріч із директором рекрутингового веб-порталу «Агрокар’єра» Оленою Гонголь та HR-менеджером Іриною Фоміною.

Під час зустрічі ректор ТДАТУ, доктор технічних наук, професор, член-кореспонденту НААНУ Кюрчев Володимир Миколайович обговорив представниками «Агрокар’єра» питання високого рівня підготовки спеціалістів в університеті та необхідність їх практичного стажування на провідних аграрних підприємствах України. З цього приводу Олена Гонголь розповіла про можливості використання порталу «Агрокар’єра» для пошуку роботи, незважаючи навіть на те, що більшість студентів ще не мають практичного досвіду під час навчання.

Представниками веб-порталу «Агрокар’єра» протягом двох днів було проведено семінари-тренінги для студентів механіко-технологічного факультету.

Директор «Агрокар’єра» розповіла про основи складання резюме та головні правила поведінки під час співбесіди. Найбільш цікавим для студентів стало обговорення типових помилок, які роблять потенційні кандидати на роботу: жартівливі фото та фрази в резюме, дивна поведінка під час бесіди з керівником підприємства.

Під час тренінгу студенти прийшли до єдиного висновку: резюме є обличчям майбутнього працівника, тому навіть у людини, яка не має досвіду роботи, є можливість представити себе в достойному вигляді, виходячи на ринок праці. Грамотно складене резюме є важливим інструментом, проте найголовніше – це постійне самовдосконалення: вивчати іноземні мови, брати участь у додаткових тренінгах та семінарах, тобто треба бути відкритим для нових знань та вмінь. У такому випадку вже скоро ви отримаєте роботу вашої мрії.