Протягом листопада-грудня 2019 року кураторами кафедри вищої математики і фізики було проведено кураторські години на тему «Дотримання академічної доброчесності». Студентам нагадали «Закон про Освіту».
З часу набрання чинності нового «Закону про Освіту» (прийняття від 05.09.2017; набрання чинності 28.09.2017), академічна доброчесність стає невід’ємною частиною освітнього процесу, а її порушення – загрозою для кожного студента.
Стаття 42 Закону присвячена академічній доброчесності.
- Академічна доброчесність – це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень.
- …
- Дотримання академічної доброчесності здобувачами освіти передбачає:
- самостійне виконання навчальних завдань, завдань поточного та підсумкового контролю результатів навчання (для осіб з особливим освітніми потребами ця вимога застосовується з урахуванням їх індивідуальних потреб і можливостей);
- посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей;
- дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права;
- надання достовірної інформації про результати власної навчальної (наукової, творчої) діяльності, використані методики досліджень і джерела інформації.
Особливий наголос було зроблено на те, що академічна доброчесність покликана на боротьбу з плагіатом, фальсифікацією та фабрикацією результатів наукових досліджень, обманом, списуванням та хабарництвом.
Обговорення цієї теми є дуже актуальним заходом перед початком сесії.
Кураторами груп кафедри було зроблено акцент, що дотримання принципів академічної доброчесності в нашому університеті регулюється:
- Статутом Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного,
- Антикорупційною програмою ТДАТУ,
- Кодексом честі ТДАТУ,
- Положенням про системи антиплагіату.
- Положеням про систему внутрішнього забезпечення якості вищої освіти у Таврійському державному агротехнологічному університеті імені Дмитра Моторного
Також студентам було запропоновано пройти он-лайн опитування щодо якості освітньої діяльності та освітньої програми на офіційному веб-сайті ТДАТУ з метою удосконалення та покращення якості підготовки майбутніх фахівців.
Куратори груп кафедри: Н.А. Дьоміна, Л.В. Халанчук, О.П.Рожкова