Кожного дня ми стикаємося з багатьма задачами, розв’язок яких потребує від нас застосування гнучких навичок (soft skills), одними із базових soft skills є навички логічного мислення. Логіка, як вміння мислити та розмірковувати послідовно і без протиріччя, необхідна нам в багатьох життєвих ситуаціях, починаючи з розв’язання складних технічних і бізнес-задач, закінчуючи переконанням співрозмовників і здійсненням купівлі товару в магазинах. Велика роль в розвитку логічного мислення належить математиці. Вона має високий рівень абстракції і в ній найбільш природним способом викладу знань є спосіб переходу від абстрактного до конкретного.

Особливістю логічних умінь є те, що людина повинна не тільки аналізувати, синтезувати, порівнювати, абстрагувати, узагальнювати, але і мислити, робити висновки, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки між фактами, процесами, явищами, погоджуючи їх із законами логіки. Тому процес формування логічних умінь передбачає виконання певних послідовних етапів. Це пов’язано як з рівнем загальної підготовки, складністю навчального матеріалу, так і з особливостями мислення дітей відповідної вікової групи.

26 грудня 2019 року на кафедрі вищої математики і фізики відбувся профорієнтаційний захід «Логічні стежинки» для вихованців гуртка «Математика» комунального закладу «Центр позашкільної освіти» Мелітопольської міської ради Запорізької області під керівництвом Лариси Халанчук, асистента кафедри вищої математики і фізики.

На заході «Логічні стежинки» учні розгадували числові і фігурні ребуси, логічні ланцюжки, мали можливість встановлювати логічні взаємозв’язки між об’єктами, знаходити асоціації, протиріччя, закономірності, наслідки і передумову в ігровій формі, що сприяло розвитку soft skills.

Сподіваємось, що отриманні знання і навички допоможуть учням в майбутньому.

 

За матеріалами кафедри вищої математики і фізики:

завідувач кафедри, професор Наталя Сосницька

001 002 003