Одна з головних вимог до вищих навчальних закладів – це підготовка майбутніх спеціалістів, тобто студентів, до самостійної творчої роботи. Головне завдання викладачів факультету енергетики і комп’ютерних технологій – підготувати фахівця-енергетика, який володіє знаннями, спроможного думати, приймати вірні рішення у виникаючих виробничих ситуаціях, тобто відповідати як вимогам енергетичної сфери, так і вимогам конкретного роботодавця. Підготовка кваліфікованого фахівця-енергетика передбачає інтеграцію науки і освіти між собою та з виробництвом.
Для підвищення конкурентоспроможних фахівців в енергетичній галузі викладачам потрібно постійно шукати ефективні види організаційно-методичної діяльності, які б сприяли досягненню цієї мети у підготовці фахівців.
Як відомо, самостійність є найбільш істотною якістю людини як особистості та суб’єкта діяльності. Тому один з основних принципів, на яких побудований весь навчальний процес, визначає, що ніякі знання, не підкріплені самостійною діяльністю, не можуть стати справжнім надбанням енергетика-фахівця.
Доцент кафедри «Електротехніка і електромеханіка імені професора В.В. Овчарова» Ірина Попова для обміну педагогічним досвідом з організації самостійної роботи студентів прийняла участь у Міжнародній науково-практичній інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації», яка проходила на базі університету імені Григорія Сковороди м. Переяслав 29 січня 2021 року, та виступила з доповіддю «Нові функції викладача як передпосилання реалізації самостійної роботи».
За результатами конференції опублікована стаття у збірнику наукових праць університету імені Григорія Сковороди м. Переяслав і отримано сертифікат.
Ірина Попова,
доцент