Метод аналізу ситуацій вдало поєднує навчальну, аналітичну і виховну діяльність майбутніх фахівців з енергетики, що безумовно є діяльним і ефективним в реалізації сучасних завдань системи освіти – здобуття компетенцій. Головна ціль методу аналізу ситуацій – це спільними зусиллями групи студентів проаналізувати ситуацію, що виникає при конкретному стані справ на виробництві і виробити практичне рішення, а це є важливим для формування професійних компетенцій майбутніх енергетиків.

Викладачі кафедри електротехніки і електромеханіки імені професора В.В. Овчарова к.т.н., доцент І.О. Попова і к.т.н., доцент С.Ф. Курашкін прийняли участь Міжнародній науково-практичній інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації», яка проходила на базі державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди в м. Переяслав 30 вересня 2020 року, де виступили с доповіддю «Впровадження методу аналізу ситуацій для професійно-орієнтовного навчання студентів-енергетиків».

За результатами конференції опублікована стаття у збірнику наукових праць державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди (м. Переяслав) і отримали сертифікати.

Ірина ПОПОВА
Сергій КУРАШКІН