Здобувачі і викладачі, в рамках роботи у наукових гуртках кафедри, прийняли участь у міжнародних конференціях у м. Чикаго (США) та м. Переяслав (Україна).

          Друга Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «International experience in scientific research» відбувалася 25-27.09. 2025 року у Чикаго (США). Конференція була мультидисциплінарна, здобувачі виступили у напрямку роботи «Технічні науки», доповідь була на тему «Складання класифікації  параметрів діагностики асинхронного двигуна». У доповіді досліджено специфічні умови роботи двигунів, основні причини пошкодження елементів конструкції, проведено аналіз діагностичних параметрів аварійних режимів, які впливають на асинхронних конструкційну надійність їхніх основних елементів. Робота актуальна, тому що у електроприводах промислових установок та агропромисловому комплексі найбільшого поширення набули асинхронні двигуни з короткозамкненим ротором з причини їхньої простоти конструкції, невеликій собівартості виробництва, великому діапазоні потужностей, що випускаються промисловістю (від частки вата до десятків кіловат). Ефективність захисту асинхронних двигунів залежить від комбінації контрольованих параметрів. Доведено, що захисний пристрій повинен мати блок температурного захисту від перевантаження, струмової відсічки від повного гальмування АД та блок захисту від несиметрії напруг мережі.

          Також у м. Переяслав на базі університету Григорія Сковороди 30 вересня 2025 р. пройшла Міжнародна  наукова інтернет-конференція «Тенденція та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації». В ній здобувачі 2 року магістратури і викладач кафедри прийняли участь з доповіддю «Розробка схемного рішення пристрою контролю напруги». Розробка пристрою контролю напруги асинхронного двигуна є актуальним завданням з причини особливостей режиму його роботи, можливостей виникнення аварійних ситуацій і наслідків, які проявляються потім. Представлене в доповіді схемне рішення пристрою з використання сучасної електроніки, дозволяє контролювати напругу на затискачах асинхронного двигуна та може використовуватися у пристроях  захисту.

За результатами обох конференцій були опубліковані статті у збірниках наукових праць, а доповідачі отримали сертифікати про участь у конференціях.