Поведінка людини в суспільстві – своєрідна візитна картка, по якій можна дізнатися не тільки, як вона вихована і де виросла, але і як вона ставиться до людей і наскільки зручне її життя. Англійська приказка свідчить: хороші звички краще хороших принципів, а хороші манери краще хороших звичок. Уміння правильно тримати себе в суспільстві – одна з складових успіху.

Своїми діями ми можемо мимоволі образити іншу людину або, навпаки, заслужити схвалення. Правила хорошого тону регламентують наше спілкування буквально всюди: у гостях, в поїздці, на роботі і навіть в Інтернеті!

Одним з переломних етапів в житті майже кожної людини є вступ до вищого навчального закладу. Це період, коли шкільні роки позаду, а настанови батьків часто можна почути вже тільки по телефону. Настає час показати, чому нас навчили мами і тата, вчителя і друзі. Абітурієнти, а потім і студенти приїжджають в незнайоме місто, в нову будівлю, зустрічають поки ще «чужих» однокашників. Як вести себе, щоб вас прийняли і почали поважати?

Свій регламент, правила, рамки має ділове спілкування, зовнішній вигляд, інтер’єр офісу, вибудовування домовленостей з партнерами по бізнесу.

Ми маємо знати багато:

  • про правила вручення візиток і їх оформлення,
  • про дотримання внутрішньокорпоративної культури і умінні мовчати про особисте життя своє і чуже,
  • про діловий дрес-код, в якому неприпустимі спортивні елементи і відсутність капрону на ногах у жінок навіть в 40-градусну спеку (так, є компанії, де існує таке правило!),
  • про правила для жінок з приводу зачіски і макіяжу,
  • правила для керівників, та багато інших.

Про все це нам розповіла співробітник Наукової бібліотеки ТДАТУ Цикало О.В., за що ми їй щиро вдячні.

Студент 12 ЕЕ групи Заяць Артем